Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er dere? Tenker på fysisk.. Jeg var ute å rann på akebrett med ungene idag, men merket jeg var veldig pinglette, redd for å falle eller få kjellen i magen osv.. Vet ikke når en bør begynne å bli obs på det..
Ai, er svært lite aktiv, og har dessverre våre det i mange måneder, selv om jeg hele tiden tenker jeg bør trene. Men jeg jobber i barnehage da, og har gått der ett par dager med skritt teller, og er som regel oppe i 8000 skritt på en vanlig dag på jobb, så da er det jo ikke langt igjen til de anbefalte 10000 skritta.
kunne med fordel vært mer her også, men prøver å gå på trening 2 dager i uken pluss turer. Men slik ao i dag så faller treningen ut pga sorggruppe. men har gått tur. og på onsdag blir det trening
Tar datteren min på rolige turer og lar hun gå litt og utforske. Det er vel det jeg gjør med hun ute. Er det noe annet så sender jeg gubben min ut med hun ^^
Jeg trener på treningsstudio 2-3 dager i uken og går tur innimellom.. nå som jeg er 11+1 er formen bedre, var værre å trene mens jeg var kvalm døgnet rundt har ingen barn fra før så har liksom bedre mulighet til å trene enn dere andre og ønsker å være i god form
Dessverre svært lite aktiv, fordi jeg er så sinnsykt dårlig form. Har kun lov å gå turer Vanligvis trener jeg 5 ganger i uka, så går litt på veggene, men formen begrenser det selv.
Jeg er så trøtt og utslått for tiden, vil bare ligge i sengen og sove. Håper det går over snart tvinger meg ut i frisk luft iblant, men ikke så ofte som jeg burde.
Legen sa til meg at spiren er såå liten og ligger så godt beskyttet at det skal kjempe mye til for at noen fall og lignende skal gjør at du får sa/ma.. Er farligere når magen begynner å bli stor og nærmere termin dato d.u kommer
Jeg hva just på hovden, sto på ski og snowboard, stor koste meg Er selvsagt litt mer forsiktig, er 9+6..
Trener 3 ganger i uken, og skal gjøre alt for å fortsette med det. Jeg kan være kvalmen og stuptrøtt når jeg kommer på trening, men etter 10-15 minutter oppvarming så forsvinner mye av kvalmen og jeg blir mye mer opplagt.
Jeg er nok ganske aktiv. Ikke noe særlig forskjell fra før egentlig... Trening 2-3 dager i uka, jogging og styrketrening. Skogsturer med hunden 1-2 dager i uka og generelt gåturer hver dag med han.
Merker jeg er dårligere dersom jeg ikke trener enn når jeg gjør det. Samme som Maggie1 over meg sier. Ligger uvel på sofaen. Tvinger meg på trening og vips forsvinner kvalmen!
Lever stort sett som før leker med ungene, går på ski, renner i akebakke, løfter barna, springer med dem osv.Men er mye mer trøtt enn før, så om naboen spør om å gå tur på kvelden hender det jeg melder avbud
Har null energi, noe som føre til at eg får sinsykt dårlige samvitighet. Så av og te så prøve eg å jera det besta utav det. Idag skal vi i badeland når eg har henta han i barnehagen. Selv om tanken på å ligge på benken friste ENNÅ mær.
Må bare prøve så gått eg kan.