Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig lite aktivitet her..sitter stort sett i ro bortsett fra litt husarbeid og av og til butikkenbekkenet sier stopp til det meste.. Et godt tips er å ikke sammenligne seg med andre gravide som har vært heldig med formen. Det varierer så mye fra person til person. Jeg har endelig begynt å skjønne det at det er lite jeg kan gjøre med å være uheldig med formen i graviditeten.. Slapper ordentlig av nå uten dårlig samvittighet.
Det er litt for lett å sammenligne seg med andre, men dere har helt rett, det er nok lurt å prøve å være bevisst på å ikke gjøre det. Svangerskap er tross alt veldig forskjellig fra person til person.Hadde mye aktivitet og overskudd frem til for tre uker siden, men siden da har det bare blitt værre form og mere ubehag for hver dag. Har HB på 8,2, så det forklarer vel saken i tillegg til dårlig nattesøvn pga kynnere og symfyseløsningHåper det ikke blir så ille hele veien mot mål, for det er mye som gjenstår av forberedelser
![]()
Tror vi alle som kjenner oss slitne og trette bare må unne oss å ta det rolig og hvile når en kan, uten dårlig samvittighet. Hvis vi sammenligner oss med alle som er heldig å være sprek og rask helt frem til mål, tror jeg vi plager oss selv unødvendig :-D Prøver selv å la kroppen bestemme tempoet i disse dager, men det er ofte frustrerende og ikke alltid mulighet for avslapping når en har to små fra før, og hus og heim å stelle i![]()
Oh yeah, du er ikke alene om det ;-)Her snakker vi nesten null aktivitet. Bekkenet hindrer det aller meste. Gleder meg til å få kroppen og formen tilbake![]()