Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Synes dere aktiviteten er nokså lik hver dag eller varierer dagene? Jeg har gjerne et par dager hvor han sparker enormt mye og så er det roligere et par dager. Han sparker hver dag, men intensiteten varierer.
De dagene jeg er mye på farten merker jeg mindre til aktiviteten, men ellers når jeg sitter hjemme og skriver (som er de fleste dagene for tiden) er det masse aktivitet, hele dagen!
Her er det mye likt hver dag, men intensiteten på sparkene varierer på hvordan hun ligger. Hun liker veldig godt å ligge i seteleie og da kjenner jeg nok soarkene ekstra godt siden det er rett ned i bekkenet. Når jeg ligger på siden (noe som er ofte på grunn av bekkenløsning) ligger hun også på siden. Da er det gjerne mye romstering og dette spark enn i seteleie.
Kjenner han mye hver dag, omtrent til samme tidspunkt. Men det varierer en del hbor i magen og hvor hardt jeg kjenner det. Tror det kommer an på hvordan ham ligger og at ham fortsatt turner rundt inni der. Noen ganger rister hele magen eller det føles ut som han vil ut rett over navelen, andre ganger er det mest "kiling" omtrent ved trusekanten og alt i mellom. Og en rar greie når han hikker. Men generelt ganske aktiv, dog mye mindre enn storebror var. Så derfor øyner jeg et håp om at denne skal være litt roligere ute også, men det er vel å håpe på for mye
Nå som jeg har ferie og ikke gjør noe, er han veldig aktiv hele dagen og til langt ut på natta
Da jeg var på jobb før ferien, var han aktivom morgenen og kvelden. Så det varierer etter hva jeg gjør..
Og noen ganger sparker han mer intenst enn andre ganger. Av og til er det bare døsige spark
Her er det mye aktivitet, jeg liker det
Noen dager er det litt mindre, men det er skjelden jeg blir bekymret pga lite aktivitet.
Han pleier å være våken når jeg legger meg. Bare en gang har det bydd på søvnløshet så langt. Han hikket, og jeg tror han var litt stresset. Men med klapp og kos så roet han seg til slutt.
Han er veldig aktiv, natt og dag. Var lite før, men plutselig endret han seg og ble super aktiv. Har ligget litt alle veier men for 2-3 uker siden la han seg med hodet ned, enn så lenge, og jeg kjenner sparkene enda bedre nå. Koselig!
Kjenner han hver dag, og gjerne når jeg sitter og slapper av. Han er veldig aktiv om kvelden. Men det kan variere mye i hvordan bevegelsene er og styrken. Tror det er avhengig av om han ligger med ryggen ut eller inn [emoji4]
Krabaten her varierer veldig mye.
Før ferien hadde han sine tider å romstere på, men da jeg gikk ut i ferie og dermed også endret både sove- og måltidsrytme, så ble han mye mer rolig.
De siste ukene tror jeg at han også har tatt ferie for det har vært mye mindre bevegelse. Såpass lite at jeg tok det opp med mannen og vi ringte også føden.
Nå opplever jeg at han har tatt seg opp igjen, men har ikke noe spesielt mønster på ham nå om dagen.
Jeg har merket at det har endret seg litt nå, litt roligere, men mer intenst når det "står på". Tror hun allerede har begynt å få en rytme på søvn og våken-periode, samt at hun har mindre plass til å bare snurre rundt som før. Kjenner godt 180 graders dreining, for å si det sånn!