hvon lokt

Det har jeg aldri hørt om. Men når man er gravid er man utsatt for urinveisinfeksjon, og da kan det lukte vondt av urinen. Du bør levere en urinprøve til legen, for å sjekke at alt er i orden. Lykke til.

Har ikke hørt om dette, men ting du spiser kan påvirke lukten veldig. Asparges for eks. Det lukter helt merkelig når man tisser etter å ha spist det!

jeg hadde litt lukt når jeg tisset, viste seg at jeg hadde en kraftig urinveisinfeksjon. Nå har jeg fått tabletter for det, så nå lukter det ikke mer,[;)]

Jeg får å skikkelig sterk lukt når jeg har urinveisinfeksjon, så jeg anbefaler deg å sjekke det jeg!!!

det er ikke hele tiden.. det er bare av og til.. spesiellt om morgnen og vis jeg går 4-6 timer uten og tisse..

Jeg ville hatt testa for det jeg... Det er dumt om det går for langt for det kan gjøre få forferdelig vondt!!!

Det kan tenkes at du drikker for lite vann, da kan det lukte noe strammere enn vanlig.

Det kan faktisk komme vond lukt av urinen om det er lenge mellom hver gang man tisser, slik at urinen blir værende lenge i blæra, og om man drikker lite vann kan det bli stram lukt av urinen.

Men lever en urinprøve hos legen , det kan være urinveisinfeksjon, og det er ikke bra å gå med lenge.

hvis man har kjønnsykdom. kan ikke det også lukte da?

ikke at jeg har det har jeg sjekket..

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: Skrulle_jenta

kan graviditet føre til von lokt når men tisser?

Hvis du korekturleser det du skriver og skriver det på nytt så kan jeg svare deg.

Om du har dysleksi eller noe slik så beklager jeg!

vis man er gravid! kan man få vond lukt da?
forsto du bedre da? (jepp har dyseleksi)

Det er forskjell på vond lukt fra sjeden og urinen. Er det fra urinen kan det være en urinveisinfeksjon. Kommer lukten fra sjeden kan det være en kjønnssykdom.

Man kan ha en kjønnssykdom uten at det lukter vondt også, men det er gjerne pga lukt eller ubehag man oppdager det. Men er du usikkert er det lurt å ta en gu hos lege. Har du urinveisinfeksjon eller kjønnssykdom må det behandles før det blir bedre! Lykke til![:D]

ORIGINAL: pebbles

Man kan ha en kjønnssykdom uten at det lukter vondt også, men det er gjerne pga lukt eller ubehag man oppdager det. Men er du usikkert er det lurt å ta en gu hos lege. Har du urinveisinfeksjon eller kjønnssykdom må det behandles før det blir bedre! Lykke til![:D]

jeg har ikke kjønnssykdom, for det er ikke lenge siden jeg tok en slik gu hos legen..

Back
Topp