P
Pena
Guest
Jeg fikk i dag vite av en annen mamma i barnehagen, at grunnen til at mødrene til flere av barna alltid sier nei og finner på unnskyldninger til at deres barn ikke kan bli med hjem til mine barn, er pga av de syns at jeg er attraktiv og de er redd for at mennene deres skal prøve seg på meg eller begynne og flørte...
Jeg sto bare der og måpte når denne mammaen fortalte meg dette.
Jeg er godt gift med pappaen til alle 3 barna mine, ikke er jeg 20 år heller men i midten av 30 årene. Ikke kler jeg meg utfordrende eller sexy. Ingen korte topper og skjørt. Går ikke engang i trange jeans. Ikke er jeg oversminket. Bruker bare maskara og litt rush til daglig.
Ikke flørter jeg med noen av mennene heller.
r og sier "hei" eller "god morgen" om jeg treffer på noen av de andre foreldrene.
Jeg er lei meg, spesielt siden dette går ut over ungene som så gjerne vil ha venner fra barnehagen med seg hjem. Mannen min lo godt når jeg fortalte han dette og menet at dette skulle ikke jeg bry meg noe om. Men det bryr meg jo siden dette går utover ungene mine..
Hva kan jeg gjøre ???
Jeg sto bare der og måpte når denne mammaen fortalte meg dette.
Jeg er godt gift med pappaen til alle 3 barna mine, ikke er jeg 20 år heller men i midten av 30 årene. Ikke kler jeg meg utfordrende eller sexy. Ingen korte topper og skjørt. Går ikke engang i trange jeans. Ikke er jeg oversminket. Bruker bare maskara og litt rush til daglig.
Ikke flørter jeg med noen av mennene heller.
r og sier "hei" eller "god morgen" om jeg treffer på noen av de andre foreldrene.Jeg er lei meg, spesielt siden dette går ut over ungene som så gjerne vil ha venner fra barnehagen med seg hjem. Mannen min lo godt når jeg fortalte han dette og menet at dette skulle ikke jeg bry meg noe om. Men det bryr meg jo siden dette går utover ungene mine..
Hva kan jeg gjøre ???