Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det kan være et tegn på graviditet det. Mange som får mer utflod da. Men det kan være andre grunner også....
Håper det er en liten spire som forårsaker utfloden sin da.[;)]
jeg sku egt hatt TR, er på dag 30, dvs 29 dagers syklus hvis jeg får TR idag.... men hun pleier å komme på morran. så vi får se... hmm.. men hva annet kan være grunnen a? infeksjon eller noe sånn?[:'(] er jo opp og ned med syklusen min, men den har det siste året vært 23- 28 . untatt en gang på 34 dager. kan jo hende det skjer denne gangen også..
tusen takk for det!! skal holde dere oppdatert vettu. lurer på hva TR har planer for meg nå denne måneden.. hehe.. håper hun drar på cruise! men jeg syns det var litt rart med hvitt utflod nå liksom... hmm..
Jeg har også hvit utflod, tr skal ikke komme føre om noen dager er ikke helt sikker på når. Hadde positiv el test man og tirs forrige uke, håper på det beste nå, er lei hele prøvingen[X(]