Hvitt utflod

Ozonia

Betatt av forumet
VIP
Hei jenter!

I går etter trening såg jeg at utfloden min var helt hvit (lå som en klump) og virket til å være tjukk i konsistensen. Jeg kan ikke huske å ha reagert på å ha dette tidligere. 

Det er en uke siden el, men jeg har ennå el/menssmerter. Har også de siste dagene hatt konstant hodepine, ikke dunkene med jevn (heldigvis). 

Har noen av dere opplevd dette, og i hvilken forbindelse? 

Jeg pleier å ha dette etter el, vet ikke om det er normalt eller ikke jeg, men må ihvertfall gå med truseinnlegg.

Mumfie skrev:
Jeg pleier å ha dette etter el, vet ikke om det er normalt eller ikke jeg, men må ihvertfall gå med truseinnlegg.

Det var kun i går, den ene klumpen. Ikke nor før det, og ikke hatt noe etterpå heller.

Jeg fant ett sted på nettet med oversikt over slimet. Da var el-slim i forbindelse med selve el- ikke en uke etterpå. Samt at det var i 3 dager... Stemmer ikke i det hele tatt på meg

Kan du ha en soppinfeksjon? Kureres i så fall ganske enkelt med pevaryl eller canesten fra apoteket.

ElisabethR skrev:
Kan du ha en soppinfeksjon? Kureres i så fall ganske enkelt med pevaryl eller canesten fra apoteket.

Aldri hatt en slik soppinfeksjon. Burde ikke det samme utflodet vedvart da?
Ikke noe lukt eller kløe eller andre symptoner på soppinfeksjon har jeg heller.

Nå hiver jeg all bluferdighet ut vinduet: Jeg hadde det for noen år siden, og merket det ikke før gynekologen sa det på en GU :).
Ikke at jeg sier du har det, altså, men det kan jo hende.

ElisabethR skrev:
Nå hiver jeg all bluferdighet ut vinduet: Jeg hadde det for noen år siden, og merket det ikke før gynekologen sa det på en GU :).

Får dra på apoteket og kjøpe inn canesten.

Nick ikke ønsket skrev:

ElisabethR skrev:

Får dra på apoteket og kjøpe inn canesten.

Hvis det er gummiaktig i konsistens (yay for gross details :p) så trenger du nok ikke det altså, da er det mest sannsynlig EL-slim. Det kan jo ligge oppi der en stund før det kommer ut også..

Er helt vanlig.

Men greit å ta en soppkur i all tilfelle. :)

ikke for å "skremme" men jeg hadde sånn da jeg var gravid. Helt i begynnelsen. Ellers har jeg det hver eneste måned i forbindelse med eggløsning.

mamiii skrev:
ikke for å "skremme" men jeg hadde sånn da jeg var gravid. Helt i begynnelsen. Ellers har jeg det hver eneste måned i forbindelse med eggløsning.

Hysj! Det vil jeg ikke skal være tilfellet (selv om det er mulig.....).

Soppinfeksjon it is!

Nick ikke ønsket skrev:

mamiii skrev:

Soppinfeksjon it is!

okei. Da ER det soppinfeksjon! :P Nei, men seriøst, jeg vet ikke hvor lurt det er å smøre seg med "soppemiddel" uten at det er sopp. Går sikkert greit en gang eller to, men etter mange ganger må man vel bli immun mot middelet...? ikke veit jeg. Men jeg vill tatt en gravitest! Bare for å være på den sikre siden :)

mamiii skrev:

Nick ikke ønsket skrev:

mamiii skrev:

Soppinfeksjon it is!

okei. Da ER det soppinfeksjon! :P Nei, men seriøst, jeg vet ikke hvor lurt det er å smøre seg med "soppemiddel" uten at det er sopp. Går sikkert greit en gang eller to, men etter mange ganger må man vel bli immun mot middelet...? ikke veit jeg. Men jeg vill tatt en gravitest! Bare for å være på den sikre siden :)

Hvis det er sopp, er det noen som kan påvises ved en urinprøve hos legen? I så fall kan jeg stikke innom de i morgen med en prøve

Back
Topp