Hvitt gull

pocahontas1

Elsker forumet
Noen som har giftering (eller annen ring) i hvitt gull? Siden vi giftet oss for en uke siden har ringene våre blit skjoldete og det kom flere skraper i dem allerede på mandagen... Bare lurte på om de blir sånn, eller om vi bør klage? Har jo en alliansering som ble shinet opp i januar/februar som nesten er finere...[&:]

Jeg ville ha klaget. Men nå har ikke jeg noen ringer i hvitt gull da... Mener da at nye ringer burde holde seg fine litt lengre enn som så.

Vi har forlovelseringer i hvitt gull[:)]

De er litt over 2 år gamle.
De er ikke blitt skjoldete.
Men det er en del riper da... Kom riper nesten med en gang her og...

Er verken riper eller skjolder i våre. Men vi har snorre ringer da, de er flettet på en måte, ikke helt glatt.
Men jeg ville ha klaget, eller i allefall spurt om dette var vanlig.

Høres ut som om rhodineringa er dårlig. Stikk innom butikken og be om en forklaring. Riper og hakk blir det med en gang. Tenk på alt metall vi tar i hver dag. [:)]

Våre gifteringer er i hvitt gull, og de er veldig ripete... men ikke skjoldete...

Var inne i dag og spurte, men fikk bare beskjed om at det var sånn...[&o] Så ikke på de en gang... Vet jo at de ikke er like fine og blanke så lenge, men litt mer enn 2-3 dager hadde jeg trodd[&:]

Giftet dere for en uke siden? Det har jeg gått glipp av [:D]

Gratulerer så mye!!

Har ikke så mye å komme med ang ringene. Jeg har en ring i hvitt gull som jeg fikk av mannen min for snart fem år siden, den er ikke like blank men har aldri vært skjoldete.

Gratulerer med bryllup for en uke siden da [:D]

Jeg har en ring som er 7 år gammel i hvitt gull, og den er blitt ganske gul. Vi har og forlovelsesringer i hvitt gull, helt glatte. De er ripete, men ikke skjoldete.. Ville gått dit en gang til ! Dårlig kundebehandling å ikke se på ringene engang da[8|]

Back
Topp