Hvitt eller gult gull?

Minerva

Forumet er livet
VIP
Ser det er så mange som hater på gult gull, og lurer på hvor mange som egentlig foretrekker hvitt fremfor gult gull?

Om du bruker begge deler kan du svare på hva du foretrekker, eller hva du har/ville valgt til gifteringen. [:)]

Personlig er jeg mest glad i gult gull - jeg elsker sølvsmykker til svarte klær og slikt, men synes gult gull er varmere og passer bedre til mine farger.

Og gifteringer skal være i gult gull.
Basta. [;)]

Vi har ringer i gult gull med mønster i hvitt gull vi... Veldig fornøyd med det egentlig[:D]

Liker begge deler godt, men valgte hvitt gull i gifteringene fordi det er mer oss..[:)]

gult gull...
hvit ser jo ut som sølv..
teite meg trudde jeg hadde fått sølv ring med bare noen steiner...
så fant jeg ut noen måneder etter på at det hva hvit gull med diamanter..
hva vist ring til 20tusen..
er jeg utaknemlig eller bare sinnsykt dum da?!!
[&:]

ORIGINAL: Minerva

Personlig er jeg mest glad i gult gull - jeg elsker sølvsmykker til svarte klær og slikt, men synes gult gull er varmere og passer bedre til mine farger.

Og gifteringer skal være i gult gull.
Basta. [;)]

Jeg er helt enig med deg. [:D]

hvitt gull[:D]

Jeg foretrekker hvitt gull [:)]

likte ikke gult gull før... Men nå liker jeg ikke hvitt gull.. .SÅ jeg hadde gått for gult gull ;P 

ORIGINAL: Rattatai

Liker begge deler godt, men valgte hvitt gull i gifteringene fordi det er mer oss..[:)]

Samme her [:)]

hvitt gull [:)]

Jeg liker gult gull best jeg, hvis det SKAL være gull ja..
Ellers så syns jeg sølv er finest. Hvitt gull ser jo ut som sølv, så da ser jeg ikke helt vitsen..
Ellers så er jo rødt gull også fint! :)

Gult gull til gifteringen

Hvitt gull til alt annet.

rett og slett fordi jeg har farger som passer bedre til hvitt gull. Kommer altså an på personen hva de passer best.

gult gull!!

hvitt gull ser bare ut som sølv spør du meg så da ser jeg overhode ikke vitsen

Kjøpte forlovelsesringer i hvitt gull som vi egentlig skulle bruke som gifteringer også.
Men så angret vi [8|]
Så jeg har forlovelsesring i hvitt gull med 3 diamanter (en for forlovelsen, en da vi giftet oss, en for dattera mi)
Skal sette inn en til for sønnen vår, men ting tar tid.
Kjøpte nye enkle ringer i gult gull som vi satte på på bryllupsdagen, og mannen min sin ring i hvitt gull ligger i etuiet i baderomsskuffen hans [X(]
Elsker hvitt gull, men det kan bety så mangt. Med en enkel ring i gult gull, ser man bedre at man er gift liksom [:)][8|]

ORIGINAL: Drømmeren

hvitt gull[:)]

Back
Topp