Hvitt belegg på innsiden av flaskesmokker, hva er det og hva gjør jeg?

gutt09jente11

Forumet er livet
Ja, hva gjør jeg for å få vekk det hvite belegget på innsiden av flaskesmokkene?

Det er ikke der når jeg vasker dem og sånt, men etter tørk kommer det tilbake..

Kanskje du har kalk i vannet ditt? Vi er ekstra nøye med å tørke ut av smokker og flasker for å unngå belegg :-).

gutt09jente11 skrev:
Ja, hva gjør jeg for å få vekk det hvite belegget på innsiden av flaskesmokkene?

Det er ikke der når jeg vasker dem og sånt, men etter tørk kommer det tilbake..

det æ brukte å gjøre va å ha zalo inni å utpå gni det godt både inni å utpå å bruke oppvaskbørst ganske røft inni å utpå så putt dem i maskin å da e belegge borte men det kommer nåkk tilbake sidn det e fett, men prøv det mine flaskesmokka blei som ny etter æ gjor det:)

Ja, får det vekk ved vask, men når det tørker så kommer det tilbake igjen.. 

Er det farlig eller ødelegger det melka på noen måte? Bruker MME

lille snegle skrev:
kanskje dumt spørsmål, men koker du smokkene? da bør det vel gå vekk? :-S

det komer tilbake fordeom man koke dem etter dem e tørka, men ve\ist du skjønte ka æ skreiv så funke det som gull zalo gnikk å gnu inni å utpå med oppvaskkost sjøl i varmt vann eventuelt kok eller hiv i oppvaskmaskin:)  har gjort det dær i 2.5 år å det funke:)

gutt09jente11 skrev:
Ja, får det vekk ved vask, men når det tørker så kommer det tilbake igjen.. 

Er det farlig eller ødelegger det melka på noen måte? Bruker MME

ikke farlig å ødlegger ikke melka e bare ett fett hinna som lægg sæ som kommer av melka:)

er vel melkerester .. fettrester...

Våre ble sånn etter de ble tatt i oppvaskmaskina. Må ikke finne på å gjøre det, smokkene blir så ekle selv på høyeste temp.

Back
Topp