Hvitevarer IKEA?

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Noen som har erfaring med hvitevarer fra IKEA, holdbarhet osv? Tenker særlig på kjøleskap.

Har ikea her vi leier usikker om kjøleskapet er ikea da men virker greit det som er her. Men har hørt veldig mange si de er misfornøyd med hvitevarer fra ikea og at de ryker etter få år ifht hvitevarer fra andre steder

Vi har oppvaskmaskin fra Ikea. Nå sto den her da vi flytta inn, så jeg er usikker på hvor gammel den er. Vi er ikke fornøyd :( Den vasker dårlig, og vi må bruke det lengste programmet for at ting i det hele tatt skal bli rene nok til å kunne settes tilbake i skapet. Vi kjøper nok noe annet neste gang. Kan godt hende kjøleskapene fungerer greit, det vet jeg ikke så mye om..

Vi var kjempe fornøyd med det vi hadde der vi bodde sist. Er mindre fornøyd med zanussi. Det med at kortprogrammet ikke vasker rent er det vel strengt talt ingen som gjør. Vår var ny når vi flyttet inn hit og alt må skylles først for at det skal fungere. Det samme er med svigers sin nye.

Vi har alle hvitvarene våre fra IKEA. Kjøleskap, mocro, ovn m/koketopp og oppvaskmaskin. Veldig fornøyde :)

Vi er fornøyde :) Det går fort å varme opp stekeplata! Synes de er som alle andre hvitevarer. Kjenner flere som har fra IKEA, de er også fornøyde! IKEA har 10 års garanti på hvitevarene sine :)

Kan ikke garantere at dette er sant, men mener å ha hørt at hvitevarene fra IKEA er "som alle andre", bare at de er laget litt enklere (og dårligere??) for å gjøre de billigere. Jeg har kun erfaring med en komfyr fra IKEA, og den var veldig dårlig..

Kan ikke garantere at dette er sant, men mener å ha hørt at hvitevarene fra IKEA er "som alle andre", bare at de er laget litt enklere (og dårligere??) for å gjøre de billigere. Jeg har kun erfaring med en komfyr fra IKEA, og den var veldig dårlig..
Ja hvis det ikke er som alle andre billig merker. At det er laget av ett ordentlig firma men de har ikke trykt merket sitt overalt på produktet. Er mange merke firmaer som lager billig versjonene.

Vi ordna nytt kjøkken med hvitevarer fra IKEA; stekeovn, mikro, topp, kjøleskap+fryser, vaskemaskin og vifte... Dette er to år siden, og det har vært noe galt med stekeovn, platetopp (2 ganger), kjøleskap+fryser, vaskemaskin og vifte... I tillegg to vannlekkasjer fra IKEA kraner (disse er nå byttet ut). Så nei, vi er ikke fornøyd...

Ikke kjøp zanussi heller foresten. Den røyk flere ganger på 1 år og tok overbelastingvernet vårt hver gang vi skulle lage middag til flere enn oss to. Helt håpløst når vi ble 3. Er nok noen som har gode og dårlige erfaringer med alt. Vi har samme vifte iver ovnen som på hytta. På vår har fronten detti av og er bare tull men den på hytta fungerer helt fint.

Vi har nettopp hatt reparatør på vår fryser fra ikea, den er knappe 5 år. Hengslene (!) var ødelagte, så døra gikk ikke igjen.

Vi har hatt alt vårt i 7 år og aldri vært noe feil på vårt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp