hvitevarer fra ikea?

inLove

Elsker forumet
er dei noe bra?

vi vil bytte ut kjøkkenet vårt. fikk da pris på obs bygg på 45000,- for ett middels stort kjøkken.fikk 25 % på kjøkkenet. så fikk vi pris på elkjøp på hvitevarer (side by side kjøleskap,ventilator,oppvaskmaskin,mikro,ovn. alt innebygd) 37000,- og da fikk vi ca 25 % rabatt. veldig,sinnsykt dyrt mener jeg men alt er veldig bra,merker simens og goreja.

Mamma og de har og de er veldig bra

Vi er veldig fornøyd til nå hvertfall[:)]
Men så har vi bare bodd her rett over ett år da[;)]
Ingenting ødelagt enda![8D]

har Ikea sine nå, innebygd kjøleskap, oppvaskmaskin og ovn + topp....kjempefornøyd så langt!! tipper varene er ca 4-5år gammle og har bodd her i 2,5år uten at d har vært noe feil med de[:)]

vi har oppvaskmaskin,komfyr og mikro fra ikea, hatt det i 1 1/2 år no og alt virker ennå[:D]

jeg så at dei hadde alt vi trengte utenom kjøleskap. men problemet er at vi ikke har ikea her så da må jeg til trondheim og bestille det så må vi betale 3000 for frakt. men hvis det blir verdt det at vi kan spare penger og at det er gode produkt så tar jeg meg lett en ikea tur,har aldri vært der[8D]

Ikea sine hvitevarer er henholdvis Whirlpool og electrolux. Vi har oppvaskmaskin, micro, stekeovn m/dampfunkjson og induksjonkoketopp. Syns hvitevarene er gode til den lave prisen...

Back
Topp