Hvite tenner?

Pivi

Elsker forumet
Tenkte jeg skulle prøve å gjøre tennene mine litt hvitere... Pynte meg litt [:D]  Så jeg kjøpte et tannblekemiddel på Vita i dag ( som har fått gode tilbakemeldinger). Men det stod dessverre på pakken at det ikke anbefales til gravide eller ammende.. [&:]  Noen som vet hvorfor?
 
Er nok pga sterke midler i det...
Kan heller ikke selv hjemme behandle vorter,
under graviditet og amming...
 
Mulig det er som ~Star83~ skriver over meg.
 
Eller skan det også være at det ikke er gjort noen forsøk/forskning på gravide/ammende. Det er jo tross alt ikke så mange gravide/ammende som stiller seg til disposisjon for det... - i frykt for at det skal vise seg å være skadelig. Vet i vertfall at endel helsekostprodukter ikke anbefales til gravide av den grunn.
 
Men, som sagt, det er mulig at et slik blekemiddel har såpass sterke midler i seg at det faktisk er bevist skadelig...
 
(Kan muligvis forhøre meg om det produktet du har kjøpt, men da må jeg vite hvilket det er.)
 
~Maja~
 
Hadde vært kjekt å vite da[;)] Ikke det at det er så nøye for meg å bleke tennene, men man gjør jo så mye rart for velværen hehe. Det heter "Clever White" ( pure and bright[:D]). Kjøpte det på Vita.
 
ORIGINAL: Pivi

Hadde vært kjekt å vite da[;)] Ikke det at det er så nøye for meg å bleke tennene, men man gjør jo så mye rart for velværen hehe. Det heter "Clever White" ( pure and bright[:D]). Kjøpte det på Vita.


Da har jeg forhørt meg =)
 
Clever White er nok ikke blitt testet nei...
Derfor anbefaler de ikke gravide/ammende å bruke den i frykt for at noe skal gå galt, og at de da vil få en stevning.
 
~Maja~
 
Back
Topp