Hvite smertefulle brystvorter

mari1976

Elsker forumet
Er det flere enn meg som får dette når de er gravid? Trodde jeg skulle slippe unna denne gangen siden det er sommer, men neida. Dette kalles Reynoulds syndrom og er det samme som likfingre. Må ha på et tonn med klær om jeg skal ut. Håper det snart kommer litt varme til vestlandet.

Hørtes ikke godt ut. Ammeinnlegg av ull ja, det er vel absolutt lurt. Og evt ullbh? Jeg har en sportebh i ull. Pierre Robert tror jeg. Og håpe på varme.

Ammeinnlegg i ull hørtes lurt ut ja:) Lykke til!

Ammeinnleggene hjelper litt, men ikke nok. Tror folk snart begynner å lure på hvorfor jeg har begynt å ha på så mye klær :-)

Nå tenker jeg kansje rart her... Men hva med sånne varmeinnlegg som man skal ha i votter og lester på vinteren? Slike som avgir varme?

Jeg også har fått kritthvite brystvorter noen ganger spesielt rett etter jeg kler av meg hvis jeg får gåsehud eller det er litt kaldt. Noen ganger merker jeg det når jeg er ute og det blåser litt og jeg får stive brystvorter at det begynner å svi. Trodde alle gravide fikk sånn. Men jeg er ikke så plaget av det siden jeg er så utrolig varm hele tiden sikkert.

Tror ikke det er så vanlig. Husker sist jeg var gravid så måtte jeg gå innom en butikk eller kiosk for hver 30 meter en kald vinterdag i Oslo fordi jeg hadde så utrolig vondt... Godt det er sommer nå.

Back
Topp