hvite sår i munnen!!

LadyInRed

Flørter med forumet
JJEEPP! plagdes myye med det forrige svangerskap, å det ser ut til at jeg skal plages med det denne gangen også! får no skjiterier! 

kan sikkert telle rundt 20 sår! auuu

Auuu, er det sånne som er skikkelig vonde? Jeg har hatt sånn ett par ganger, men aldri i forbindelse med svangerskap... Og aldri mer enn ett i gangen! Det høres skikkelig ille ut hvis det er sånne som er så vonde...
Håper det gir seg!

Auu! D hørtes ikke mye godt ut:( Kanskje apoteke har noe som du kan f.eks skylle munnen med so hjelper? Siden du hadde d i forrige svangerskap så har du vel kanskje allerede sjekket det.. :) Håper d gir seg:)

Jeg har ikke sånne "blemmer", men tannkjøttet virker svakt på en måte, og jeg får ofte en rar smak i munnen :(

ja det er sånne som er skikkelig vonde!

har kjøpt et sånn skyllemiddel som hjelper..eller bedøver en liten stund ivertfall...sitter som oftest med tannkremtuben på kveldene..:) 

Eg hører ikkje til her men skaff dere corosodyl (selges reseptfritt på apoteket), det er enten skyllemiddel eller salve du kan smøre på.

Beste tipset eg kan gi.

Prøv corsodyl salve! Funker som hakka møkk! Bruker alltid det om jeg får sånt og det tar ikke lang tid før de er borte :)

God bedring!

Vil også annbefale corsodyl, kjøper du skyllemiddelet så ikke skyll munnen med den kun dypp en q-tips eller noe å smør på det området som trengs. Corsodyl har en tendens til å misfarge tennene endel sånn at du slipper det i hvertfall :)  God bedring! Ikke noe godt i det hele tatt!

Jeg har brukt en slags aloe vera pasta for slike sår, og den funket veldig fint.

Back
Topp