Hvite rullegardiner

puusen

Forumet er livet
funker det? eller skinner det igjennom?

har mest lyst på hvite men tenker at svarte holder lyset bedre ute?

Vi har hvite, å det som er dritt med de, er at de blir møkkete.. Insekter kommer seg mellom å blir smadret osv [:'(] Jeg har mer tro på svarte, å skal ha det neste gang!!

ORIGINAL: Cathee

Vi har hvite, å det som er dritt med de, er at de blir møkkete.. Insekter kommer seg mellom å blir smadret osv [:'(] Jeg har mer tro på svarte, å skal ha det neste gang!!

lurt!
hadde jg ikke tenkt på[:)]

jeg har hvite...litt  lys skinner gjennom, men det er lite. Kommer mest rundt kantene, men det gjelder for alle..Kommer det skitt på de hvite får jeg heller til med kluten

du kan få hvite med sølv liksom på baksiden - den siden som vender ut. da reflekteres faktisk alt lyset og blir mørkt som i grava! genialt!:) har aldri hatt insekt og møkk problemer her:)

Vi selger lystette rullegardiner, dvs at våre slipper inn ca 5% lys (mørke farger) og 7% lys (hvite farger/cream)[:)]

Det er bra for og være lystett, men da må du jo såklart passe på at du dekker hele vindusruta hvertfall[;)]

ORIGINAL: BaileysTøsa

Vi selger lystette rullegardiner, dvs at våre slipper inn ca 5% lys (mørke farger) og 7% lys (hvite farger/cream)[:)]

Det er bra for og være lystett, men da må du jo såklart passe på at du dekker hele vindusruta hvertfall[;)]

hvor??

jeg kjøpte på ikea..lystett...er kanskje de 7% som slipper gjennom. Jeg har vinduer som er 105 innvendig mål, men har rullgardin på 100 for jeg ville ha de inni karmen og ikke utenpå.

den rullgardinen som er på gjesterommet hos mamma og pappa ligger utenpå karmen og slipper da inn enda mindre lys.

ellers så har kid, princess, jysk, jernia sikkert mange flere som har lystette rullgardiner. Jeg er fornøyd med de fra ikea

Jeg har både den sorte og den hvite fra ikea,,, de er til å anbefale.
Slipper nesten ikke inn noe lys, er greie å rulle opp og ned og er kjempe billige.

ORIGINAL: JuliaC

Slipper nesten ikke inn noe lys, er greie å rulle opp og ned og er kjempe billige.

syns du det er noe lysforskjell fra den svarte og den hvite da?

ORIGINAL: puusen

ORIGINAL: JuliaC

Nei, ikke noe forskjell på sort og hvit[:)]
Det er like mørkt på begge rommene.

syns du det er noe lysforskjell fra den svarte og den hvite da?

Back
Topp