Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg tror det kommer til og bli ganske mye som kommer inn og det blir sinnsykt mange roser så kansje jeg skal deale litt med blomsterdamen også kan jeg kjøpe en behandling på hudpleieren her på kolboten?? blir liksom over 2000 i roser eller skal jeg bare kjøpe roser??
Det blir mange roser ja, men det er fint å få det!
Men syns faktisk at en liten spa/pleie time også var en god ide,
hun vil sikkert få mange blomster fra alle kanter.
Så en liten pleie time vil kansje gjøre godt etterhvert???
jeg får maaaaange roser og mye hudpleie vi er oppe i mye over 60 personer alt...
da ordner jeg det sikkert fint og fp litt pleie hun trenger det etterhvert tenker jeg må jo komme seg tilbake til livet ...
skulle bare mangle hun var liskom her helt fra jeg kom og hun bor jo rett i nærheten skulle t aen kaffe og greier når hun følte seg bedre eller når bebisen var kommet men slik blir det ikke nå[&o] får håpe hun vli være kaffevenn ogsp får hun låne min bebis litt og håper hun får igjen lysten på barn etterhvert...
Synes det er saa flott at du satte igang dette, og gjennomforer det!!!
Roser er vel et must, men du har helt rett, hon kommer nok til aa faa blomster i massevis av familie og venner...
Litt egenpleie er nok ikke aa forakte etter det hun har vaert igjennom... Men kanskje gavekort paa time, saa hun kan ta det naar hun foler seg klar? Er jo ikke sikkert hun er villig til aa la noen "kna" kroppen hennes akkurat naa?
nei tenkte ikke sette opp en fast time men gi henne et gavekort på litt behandlinger ser om jeg kan prute frem en bra deal så hun får litt utav det... hun trenger nok litt tid til og møte omverdenen men kansje hun syns det er godt og begynne men og gjemme seg bort med hudpleie og hygge komme bort fra hverdagen litt..
Kjøp en stor bukett du.. men synes hvite roser skal bli kjpt også.. dette er ofte noe som symboliserer håp og det tror jeg dem trenger nå... og det med egen time.. jah.. det fortjener hun virkelig nå [:)] kjempefin tanke louis [:)]
venter til ikveld eller imorgen tidlig så ser jeg hvor mye som er kommet inn så bestiller jeg blomster og spa...
ha en god dag alle sammen skal på min siste arbeidsdag idag..[:)]