Hvite prikker

Escuro

Forumet er livet
Småen har noen hvite nupper i huden som har vært der i flere uker. Noen som aner når de går vekk? Er det talgkjertler, eller...?

ORIGINAL: Trone

Jupp! De forsvinner av seg selv etterhvert. Gullet har bare to igjen han :)
Og de må ikke pelles på ;)

...uuuuups [8|]

*plystre uskyldig*

Julian Emíl har hatt nesen full av pittesmå hvite prikker siden fødselen, ikke borte enda.. [:)] vi kan sammenligne i morgen.. [:D]

ORIGINAL: el nino

Julian Emíl har hatt nesen full av pittesmå hvite prikker siden fødselen, ikke borte enda.. [:)] vi kan sammenligne i morgen.. [:D]

Hehe, I'm in! Skal vi ha prikkekonkurranse? Se hvem som har flest? [8D] Milan har 8-9 stykker, og alle er liksom på høyre delen av ansiktet, under øyet og rundt nesen [&:] Noen ganger virker det som det har kommet flere når han har klort seg.

milier: pitte små hvite prikker på nesen (tette talgkjertler...)
de som ser ut som kviser: hormonutslett som babyen får fordi den får i seg mye kvinnelige kjønnshormoner med melka......det er heller ikke uvanlig at guttebabyer får hevelse i brystvevet i starten....
sa i alle fall min jordmor...................

ORIGINAL: Escuro

ORIGINAL: el nino

Hehe, I'm in! Skal vi ha prikkekonkurranse? Se hvem som har flest? [8D] Milan har 8-9 stykker, og alle er liksom på høyre delen av ansiktet, under øyet og rundt nesen [&:] Noen ganger virker det som det har kommet flere når han har klort seg.

pøh, julian har så mange at eg ikke klarer telle [;)]

Ronja har hatt det helt siden fødselen, masse på nesen[:)]
Hormonutslett får hun nesten ikke lengre.

Men ja, det skal IKKE plukkes på!!!! Hvorfor gjør dere det forresten? [8|]

Jeg hørte ifra ei som kjente ei som hadde gjort det på dattra si.... Dattra er sikkert i skolealder nå og har masse ARR i ansiktet pga mora som plukka på henne når hun var bebis.
Så vær så snill, la de være! Er helt normalt og forsvinner av seg selv....

Back
Topp