Hvite mark i rompa

Frumus.

Gift med forumet
Eldste datteren min har klaget over at hun klør sånn i rompa. Jeg skulle hjeøpe henne i stad og vaske henne da vi oppdaget små hvite levende mark. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt disse. Noen som vet hvilken salve jeg kan bruke. Alle tips mottas med takk. Dette har jeg aldri vært borti tidligere

Vet jeg har lest om det et sted, men husker ikke hvor. Var på oprah en gang og det.

Kan desverre ikke hjelpe

Markkur på apoteket. Mener hele familien må behandles når noen har fått mark, da dette er ekstremt smittsomt.

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Markkur på apoteket. Mener hele familien må behandles når noen har fått mark, da dette er ekstremt smittsomt.

Ja. Mener å huske jeg fikk markekur da lillebroren min hadde mark.

Ei i barnehagen fortalte hun plukket ut markene fra datteren sin med pinsett..

Da jeg så det på oprah, så var det han dr Oz som var der. han sa noen om å ta en taip bit i endetarm åpningen over natten siden de kommer ut om natten for å legge eggene. Da vil de feste seg på taipen.

Tusen takk for alle svar. Noen som vet om det er noen apotek som holder åpent i morgen.

Ja det er nok bendelorm....kjøp markur på apoteket.... Men det er ikke nødvendig at hele familien tar kur....faktisk.
Men det kan være lurt i noen tilfeller.
Mark smitter, men ikke helt av seg selv.....smitter hvis hun f.eks klør seg i rumpa og noen av dere tar henne i hånda og f.eks spiser noe med hendene etterpå..... Men man skal være max uheldig hvis man blir smitta på den måten. (blir man smitta så vil det si at man har fått i seg noen av eggene....sånn som jeg f.eks forklarte over)

Jeg hadde mye av dette når jeg var liten (muligens fordi jeg spiste alt jeg kom over i sandkassa[:'(]) , men familien tok aldri noen kur...var bare jeg... Og ingen ble noen gang smitta....

[:'(][:'(] syns jeg begynte å klø må jeg[;)] Visste ikke at det gikk ann jeg[8|] 

Back
Topp