Hvite klumper i avføringen?

TinaL

Forumet er livet
Oliver har vært småslapp i dag, spist lite, litt varm, men ikke mye feber. Har vært veldig sutrete og kos har vært det beste. Nå nettopp bæsjet han og avføringen var grønn/brunaktig med hvite klumper. Hva kan det være?

bevega de seg?

ORIGINAL: FRK John Deere

bevega de seg?

ÆÆÆ!!

--

Det hadde Jesper idag også. Tenkte det bare var no fra middagsglasset jeg. Men han er i god form da.. Ville sett an formen jeg, og ringt legen imorgen hvis formen hans ikke er normal!

ORIGINAL: FRK John Deere

bevega de seg?

Nei, og det ser ikke ut som mark. Det ser på en måte ut som små melklumper hvis du skjønner.

Kan ikke være noe mat han har spist da? Vet at de kan få det hvis de får mme som ikke er blanda ordentlig hvertfall..

ORIGINAL: VeronikaK

Kan ikke være noe mat han har spist da? Vet at de kan få det hvis de får mme som ikke er blanda ordentlig hvertfall..

Han får mme og grøt, så kan kanskje hende :s Er jo nøye med å riste masse, men kanskje jeg ikke har ristet godt nok :S

Å takk gud!

Tåler alt, bortsett fra mark og noe så bagatellmessig som fiskekroker i fingrene[8D]

Harikke vært borti sånne hvite klumper[8|] (heldigvis!)

Men god bedring og gåper du får svar!

ORIGINAL: VeronikaK

Tenkte det selv:)

Tror også det kan komme av klumper i grøten.. Her hadde han litt rar konsistens med noen funky klumper i bleia dagen etter at vi gikk over til 6mnds grøt... Men han var ikke i dårlig form da, så ville kanskje fulgt med litt ekstra og kontaktet hs/lege hvis det ikke blir bedre.

Takk for svar alle sammen :) Oliver hadde diare og litt oppkast i London, men HS sa han virket frisk i dag, og sikkert bare var litt sliten etter all reisinga.

Back
Topp