Hvite flak i urinen

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Nå fristet det egentlig å ta bilde å legge ut, men jeg skal spare dere for det ;P

Har akkurat vært å tisset på glasset, skal til jordmor klokken 10.00 og da fikk jeg jo bekreftet det jeg trodde jeg hadde sett i do de siste dagene (eller om det ikke bare var i går.. Er usikker): masse STORE hvite flak i urinen.. Noen som har vært borti det ? Er det vanlig ? Vet jo det at når man har grumsete urin kan det være UIV, men disse flakene var STORE. Var jo mange små også da.. Og jeg har ingen tegn what so ever på UIV denne gangen, tisser ikke ofte og lite en gang..

Er det bare store mengder utflod eller kan det være noe annet ? [8|]

jeg vet desverre ikke. Men vet jeg leste noe om rester av utflod i urin røret, men vet ikke.
Håper du får svar=)

Sniker litt fra sept-09 jeg...spennende å følge med på dere som nærmer dere[;)] Må innrømme at jeg er litt usikker...men er ikke dette fostervann?! Mener å huske at det var hvite flak i det...kanskje du lekker litt fostervann? Dette får du vel kanskje svar på av jordmor etterpå[;)] Lykke til videre..med fødsel og som mamma[:)]

ORIGINAL: mamma igjen

Sniker litt fra sept-09 jeg...spennende å følge med på dere som nærmer dere[;)] Må innrømme at jeg er litt usikker...men er ikke dette fostervann?! Mener å huske at det var hvite flak i det...kanskje du lekker litt fostervann? Dette får du vel kanskje svar på av jordmor etterpå[;)] Lykke til videre..med fødsel og som mamma[:)]

Det kom opp da jeg googla det.. Fra barnimagen tror jeg.. Hun selv mente det kanskje kunne være det for sånn hadde hun hadd det sist gang samme dagen som hun fødte.. Har hatt mistanke om at jeg har lekket fostervann, men jeg har jo ikke fått noe i trusa.. Så da ble vi enig om på føden at det sikkert ikke var noe..

Spennende er det i allefall [:)]

Oki...spennende ja[:D] Uansett ikke lenge igjen nå...!

ORIGINAL: idapjus

det er eggehvite;-)

Er det det ? [8|] Tenkte litt på det, men jeg visste ikke om det var synelig eller ikke liksom.. Får se hva jordmor sider.. [:-]

Men de var jo så store [8|] Eller den.. Mange små og et enormt flak :p

kan være litt av slimproppen og kanskje??[8|]

Å.. :P Helt glemt å "oppdatere" :P

Jordmor lo bare litt å sa: "det der er bare litt utflod"
Og da ble jeg ganske stor i øynene og utbrøt: "LITT?!?"

Haha.. har aldri vært borti SÅ mye og så STORE flak som det var i dag :P Glasset var jo nesten bare hvitt jo :P

Back
Topp