x1x*Ammeliten*
Gift med forumet
Hva i alle dager kan det være?
De er litt store[8|]
De er litt store[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~
første som falt med inn var at det var fostervann[8D] men, vet ikke.. kanskje du har UVI?
ORIGINAL: Skreppa med leppa
Ehhh.. Flak???
Aner ikke hva det kan være. Aldri hørt om.
Hørtes uansett ikke veldig bra ut!
ORIGINAL: GuttasMamma!
ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~
første som falt med inn var at det var fostervann[8D] men, vet ikke.. kanskje du har UVI?
regner med jeg hadde merket om det hadde lekket fostervann?
Uvi ja,kommer meg til legen jeg.Uvi er vel litt skummelt i svangerskapet?
ORIGINAL: LilleOlleBolle
Utflod,dopapir,hehe.Guuuuudene vet....[8|][:D]
Er du usikker så kan du jo levere en prøve hos legen [;)]
ORIGINAL: Lissyjane
Du nå har jeg sjekket litt på nettet. Og flere steder står det at det kan forekomme at det renner litt fostervann ut i urinen. At de hvite flakene rett og slett er fett fra babyen. Og nei det å lekke fostervann trenger ikke være farlig siden babyen produserer nytt hele tiden. Men du kan jo høre med legen/jordmoren din[:)]
ORIGINAL: Lille Lu
Utflod? [8|]
ORIGINAL: GuttasMamma!
Du nå har jeg sjekket litt på nettet. Og flere steder står det at det kan forekomme at det renner litt fostervann ut i urinen. At de hvite flakene rett og slett er fett fra babyen. Og nei det å lekke fostervann trenger ikke være farlig siden babyen produserer nytt hele tiden. Men du kan jo høre med legen/jordmoren din[:)]
ok,nå ble jeg litt bekymret,for en uke siden var jeg sikker på at vannet gikk på butikken,men det kom ikke så mye så føden sa jeg skulle komme om det kom MASSE.SÅ jeg dro ikke jeg.For alt jeg vet kan jeg ha gått flere dager da jeg[X(]
Ja men hvis det ikke har kommet MASSE,så går det jo greit hehe. Det kan være en UVI også. Du har jo levert prøve ikke sant? Så da er det bare å vente[:)] De finner det ut kjapt[:)]
ORIGINAL: ladylovelylux
Nei, uff! Mas på lege, jordmor what ever! Helt til du finner ut hva det er! Krev svar så fort som mulig! Ta evnt kontakt med fødeavdelingen! I og med du sier vannet ditt gikk på butikken her en dag?....
Hehe hallo? Hun hadde nok visst det om vannet gikk
Da har det LEKKET da! Og jeg vet det er infeksjonsfare,det var ikke det vi snakket om her. Jeg sa det er ikke automatisk farlig og lekke. Du leser veldig dårlig før du uttaler deg.