Hvit vognbag?

Rotkopp

Glad i forumet
Julibarna 2019
Februarlykke 2022❄️
Vi har bestemt oss for hvilken vogn vi skal kjøpe, og for å spare penger har vi fulgt litt med på Finn for å se om noen selger enten bag eller sportsdel billig. I går fant vi en lite brukt bag til en superbillig penge, men den er hvit. Den er fin altså, ikke noe i veien der, men hvor praktisk/upraktisk er det med hvit bag? Vil den bli fort skitten og stygg? Setter pris på alle råd her! :joyful:

Vi har bestemt oss for hvilken vogn vi skal kjøpe, og for å spare penger har vi fulgt litt med på Finn for å se om noen selger enten bag eller sportsdel billig. I går fant vi en lite brukt bag til en superbillig penge, men den er hvit. Den er fin altså, ikke noe i veien der, men hvor praktisk/upraktisk er det med hvit bag? Vil den bli fort skitten og stygg? Setter pris på alle råd her! :joyful:
Min svigerinne hadde hvit , det gikk i grunn veldig fint

Har ikke hvit selv, men kjenner flere som har!
Tenker at det får fint om bagen er hvit, men værre med sportdel. I sportsdelperioden hendes det seg feks at barnet spiser litt i vogna ol og da kan det bli gris! :)

Kommer an på hvordan den blir liggende i bilen tenker jeg. I vår bil kom ofte hjul og bag i kontakt med hverandre når vi kjørte, glad ikke bagen var hvit da!

Vi har hvit og lysegrå(Emmaljunga Mondial Deluxe Pure Lounge) og har brukt den daglig siden juli og den er like fin fortsatt :) Det hvite er fortsatt like hvitt. Og vi kjøpte den brukt dessuten (den var pent brukt). Bilde fra januar:
C557B107-8A63-4FF0-AF06-DB6ED42B1B29.jpeg

Men den har et stoff som er veldig lett å tørke av også. Så det er ikke sikkert at det gjelder enhver hvit vogn.

Synes det er så hyggelig med lys og fin vogn, føler at nesten alle andre har mørk farge på vognene sine. Jeg blir glad av å se på vogna, og får dessuten komplimenter for den i butikker osv. :)

Passer på å bruke regntrekk når det regner for å beskytte den.

Jeg hadde ikke orket å hatt hvit vogn, men det går på meg og ikke vogna :p jeg er klumsete, så hadde garantert griset den til på et eller annet vis :hilarious: men veldig fint med lyse vogner, når de er lyse og ikke skitne :happy:

Jeg hadde ikke orket å hatt hvit vogn, men det går på meg og ikke vogna :p jeg er klumsete, så hadde garantert griset den til på et eller annet vis :hilarious: men veldig fint med lyse vogner, når de er lyse og ikke skitne :happy:
Det er dét jeg tenker også, jeg er skikkelig klumsete! Hvit var egentlig ikke aktuelt, planen var fargen Timber som er mer brungrå, men når det dukket opp en bag som er nesten ubrukt, i nærheten, og kun koster 500,- så må det nesten vurderes. :wideyed:

Samme her. Helt utrolig hvor klønete det går an å bli :hilarious: Hadde aldri tord å ha hvit vogn. Senest i går sølte jeg yoghurt på et teppe. Søler hver dag :rolleyes:

Så har heller fargerikt tilbehør til vognen :cat:

Samme her. Helt utrolig hvor klønete det går an å bli :hilarious: Hadde aldri tord å ha hvit vogn. Senest i går sølte jeg yoghurt på et teppe. Søler hver dag :rolleyes:

Kjenner meg igjen! :hilarious: Fikk nettopp vite av selger at den er i skinn da, det gjør jo ting litt enklere mtp. vasking.:angelic:

Har ikke hvit selv, men kjenner flere som har!
Tenker at det får fint om bagen er hvit, men værre med sportdel. I sportsdelperioden hendes det seg feks at barnet spiser litt i vogna ol og da kan det bli gris! :)
Jeg tenker også sånn! Sportsdel og understell kjøper vi nytt, og da er tanken Timber som er en brungrå farge mtp. at den skal brukes lengre og har en høy risiko for søl.:joyful:

Det er dét jeg tenker også, jeg er skikkelig klumsete! Hvit var egentlig ikke aktuelt, planen var fargen Timber som er mer brungrå, men når det dukket opp en bag som er nesten ubrukt, i nærheten, og kun koster 500,- så må det nesten vurderes. :wideyed:
Ser den, kan jo vurderes da :D

Godt at jeg ikke er alene om det da :hilarious:

Skinn er lett og rengjøre, og spesielt om det er impregnert. Det er vel også begrenset hvor klønete man er med en vogn? Klarer ikke helt å se for meg at jeg skulle klart å søle youghurt f. eks på den.
Jeg har ikke ord for hva jeg kan få til :hilarious: type iskaffe og snø/is, trenger jeg å si mer? :rolleyes: i tillegg er det ikke sååå rent i bilen vår i bagasjerom, når vogn skal inn og ut. Hvertfall når jeg lemper, da går hjulene på vogna mer nedi enn når samboer gjør det :p

Tusen takk for alle tilbakemeldinger, med så mange som sier det går bra, spesielt siden det er skinn, tør vi ikke vente lenger så vi kjører på! :D Hadde aldri sett for meg meg selv med hvit vogn, men sånn kan det gå! :hilarious:

Hadde til gutten min emmaljunga hvit skinn bagdel og sportsdel.den var superenkel og holde ren å så like fin ut som ny da jeg solgte den to år etter. Og den var daglig i bruk

Back
Topp