Hvit støy?

Hanne :)

Betatt av forumet
Har dere prøvd d?
Jeg tenkte det bare var tull... Måtte selvsagt prøve da lillemor helst må bæres i armene for å sovne, våkner når hun blir lagt ned i vugga/senga. Så er det påån med bæring igjen. Hehe.
I dag skulle jeg ha vasket klær å spist frokost men hun nektet å ligge alene..
Så da lastet jeg ned en app, satte på støvsuger lyden å la den vedsidenav henne i vugga, jammen sovnet hun uten en lyd!
2 ganger til og med, så fikn lagd middag på egenhånd også
 
Så bra :) Vet det funker for mange. Funker ikke her, men tror kanskje jeg spiller med for lav volum.
 
Her synger pappaen tulle sanger ganske høyt for han. Da roer han seg med en gang :)
 
Rare greier altså. Skal prøve det etter andre amming i natt, som regel etter måltidet 04.30 hun ikke vill sovne igjen:)
 
Ja det funker helt genialt her!

Jeg kjøpte albumet Organic White Noise for Babies på iTunes, kosta 45 kr og har masse forskjellige white noise-lyder. Favoritten her er "Waterfall Hum", setter den på gjenta sang ;) Fungerer nesten hver gang. I stad skreik hun skikkelig, jeg slo på den og hun stoppa å skrike og fikk et rolig uttrykk i ansiktet og ett minutt seinere sov hun godt :D
 
Bare lastet ned en gratis app jeg. Kun prøvd vacumcleaner foreløbig. Spent på om det var tilfeldig eller om det faktisk funker.
Er jo så kos at hun sover på brystet mitt også, men kjekt å kunne legge henne fra seg innimellom på dagtid så man får gjort litt andre ting:)
 
Her har jeg kjøpt en "skilpadde" som lager bølgelyder og lyser i take som ser ut som bølger :) bruker den som nattlys og når han er urolig :)
 
Har en app på telefonen med fine lyder. Bølgeskvulp er favoritten :)
 
Back
Topp