Hvit prikk

MammatilE

Glad i forumet
Vesla har fått en hvit prikk på tannkjøttet, hun spiser mye på hendene sine, kan det være at hun har fått et hvitt sår hvis hun har klort seg i munnen? Lurer siden jeg bruker å få hvite sår om jeg.biter meg :-P Eller er det tann? :-S

Sendt fra mobilen min

Kan jo være en tann som er på tur. :)
Noen får dem tidlig. Her hun noen symptomer på at det er tann? Løs mage, sikler mye, spiser mye på ting/hender?

Frøkna mi er straks 7 mnd, og fikk sine to første tenner denne uka. Og hun hadde alle di symptomene jeg nevnte. + at hun var veeeeldig sur å grinete.

Kan jo være en tann som er på tur. :)
Noen får dem tidlig. Her hun noen symptomer på at det er tann? Løs mage, sikler mye, spiser mye på ting/hender?

Frøkna mi er straks 7 mnd, og fikk sine to første tenner denne uka. Og hun hadde alle di symptomene jeg nevnte. + at hun var veeeeldig sur å grinete.

Hun sikler å spiser på hender å prøver å spise på alt som kommer i nærheten av munnen, men ikke noe annet :-P prøvde å kjenne etter, men var veldig vanskli da tunga var i veien :-P

Sendt fra mobilen min

Det høres jo mest ut som en tann. Jenta mi har det samme her og da jeg spurte helsesøster og hun kikka på det så sa hun at det nok var en tann på vei, men det kan ta littegranne tid før den bryter helt ut ☺️

Johan Sebastian 2009
Sophia Christiane 2013

Back
Topp