Hvit kjøkkeninnredning

Bettie

Forelsket i forumet
Dere med hvit kjøkkeninnredning, hvilke farger har dere på veggene?
Fliser mellom benk/skap?
Gulv?

vi har sølv tapet på veggene.. og shifer fliser mellom overskap og benkeplate[:D]
er ikke helt ferdig bilder kommer senere

Hmm.... heter den latte eller cafe latte?? Har den mørkeste av de to[:)]

I alle fall skulle vi ønske den hadde vært litt mørkere vi da, for den er veeeldig lys på veggen[&:] Fargen i seg selv er veldig fin, men som sagt veldig lys...

Vi har "Valmuefrø"! Kjempe fint.

Vi har Ikea Lidingø kjøkkeninnredning, brun valnøtt benkeplate, helt hvite blanke fliser og en lys stripete tapet på veggene. På gulvet har vi merbau parkett.

Litt dårlig bilde. Ser ikke tapeten så godt her da...

Veggene er malt i skandinavisk hvit, flisene går i forskjellige lystoner å er i marmor. Guvet er litt mørk, trur det er bøk.

jeg skal til å male nå håper å få starta snart.... skal ha latte og cafe latte på kjøkkenet bare en gammel kjøkkeninnredning å siden jeg leier så gjør vi det enkelt skal pusse skapdører de neste kveldene tenker jeg....

Takk for alle svar[:)][:)]

Lys grå, tror det er 'skagen'.

Har en lys tapet, så har jeg stål plater istedenfor fliser.Sort benkeplate og stålhåndtak.Så har jeg alle hvitevarer i stål.På gulvet har jeg sorte fliser.

Vi er ikke helt ferdige enda da[:)]

Vi har en beige/brun farge på veggen, var en ferdig tapet, så vet ikke hva fargen heter, men ligner litt på Marakesh... Eik benkeplate og eikeparkett....også skal vi ha stålplater, ikke fliser....

Kjempefint[:D]

Har skandinavisk lys på veggene,svart spettete benke plate og svart/grå fliser på gulvet.[:)]

vi har eggehvite vegger, sorte fliser og hvit kjøkken...[;)]

Back
Topp