Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hmm.... heter den latte eller cafe latte?? Har den mørkeste av de to[:)]
I alle fall skulle vi ønske den hadde vært litt mørkere vi da, for den er veeeldig lys på veggen[&:] Fargen i seg selv er veldig fin, men som sagt veldig lys...
Vi har Ikea Lidingø kjøkkeninnredning, brun valnøtt benkeplate, helt hvite blanke fliser og en lys stripete tapet på veggene. På gulvet har vi merbau parkett.
Litt dårlig bilde. Ser ikke tapeten så godt her da...
jeg skal til å male nå håper å få starta snart.... skal ha latte og cafe latte på kjøkkenet bare en gammel kjøkkeninnredning å siden jeg leier så gjør vi det enkelt skal pusse skapdører de neste kveldene tenker jeg....
Har en lys tapet, så har jeg stål plater istedenfor fliser.Sort benkeplate og stålhåndtak.Så har jeg alle hvitevarer i stål.På gulvet har jeg sorte fliser.
Vi har en beige/brun farge på veggen, var en ferdig tapet, så vet ikke hva fargen heter, men ligner litt på Marakesh... Eik benkeplate og eikeparkett....også skal vi ha stålplater, ikke fliser....