Hvit jul- kampanjen

siljeheleen

Glad i forumet
Trenger det ikke for her er det en selvfølge. Som alle andre dager hele året.

Fint tiltak - her nytes ikke alkohol sammen med barna, så jeg ser ingen grunn til å signere - jeg tar meg gjerne litt vin eller likør etter at barna er lagt på julaften

ORIGINAL: *Meya*

Synes det er flott å signere selv om man ser på det som et selvfølge jeg, så kanskje man klare å "påvirke" andre også [:)]

Men, dere feirer vel ikke jul heller? [:)] (eller blander jeg deg med noen andre nå [8D])

Jeg kan selvfølgelig ikke drikke alkohol i år uansett, men har likevel signert kontrakten - og kommer til å forsette med det i årene som kommer fremover! [:)]

Neida, du blander ikke, vi feirer ikke jul heller :D

Signert![:)]

Kan signere jeg, men akevitt og øl blir det nok alikevel i jula.
(ikke jeg da, men mannen skal nok ha litt)[:)]

Så fint tiltak, har ikke signert enda, men skal. Blir nok noe øl til maten men ikke for meg, skal til mine foreldre i jula og synes det er helt greit med en øl til maten el. men jeg og sambo blir nok ikke å drikke noe. Vil ikke at de skal få noe anstrengt forhold til alkohol, vil at de skal se at det går an å kose seg en gang i ny og ne. Jeg er oppvokst med det og har et veldig sunt forhold til alkohol, at det er noe man koser seg med og trenger ikke drikke seg dritings[:)]

Jeg signerer[:)] Men mannen min skal sikkert ha seg ei øl eller to i jula. Han bruker også å ta seg en kaffe med baileys(skreiv jeg rett?) på julekvelden etter unga er i køya.

Tenk på alle små og store barn rundt om i landet som gruer seg til jul fordi mamma og/eller pappa drikker seg fulle foran dem...
Får vondt i hjerterota...[:(] Spesielt når jeg ser den kampanjereklama på tv... Den med et bord fullt av tomme flasker, og en bamse og tutekopp på enden... Den sier så mye...

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Jeg signerer[:)] Men mannen min skal sikkert ha seg ei øl eller to i jula. Han bruker også å ta seg en kaffe med baileys(skreiv jeg rett?) på julekvelden etter unga er i køya.

Tenk på alle små og store barn rundt om i landet som gruer seg til jul fordi mamma og/eller pappa drikker seg fulle foran dem...
Får vondt i hjerterota...[:(] Spesielt når jeg ser den kampanjereklama på tv... Den med et bord fullt av tomme flasker, og en bamse og tutekopp på enden... Den sier så mye...

Den får jeg vondt i magen av[&o]
(men det er jo bra da at den har den effekten på folk).[:)] 

Back
Topp