Hvit grunnmur.. edderkopper og annet kryp!

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Ser ut til at småkryp digger hvit mur[&:][:'(]

Og jeg HATER de! Er det noen middel man kan spraye på muren.. som holder de vekke? Eller i alle fall forminsker mengden..

Pleas hjelp meg[8|][&:]

Permetrin ekstra[:)] Fås kjøpt på plantasjen..

Jepp,det funker[:)] Bare pass på å spray et par-tre ganger i mnd så holder de seg borte[:)]

ORIGINAL: *Cherry

Jepp,det funker[:)] Bare pass på å spray et par-tre ganger i mnd så holder de seg borte[:)]

Åh, så bra[:)] takk takk!! Skal jeg dra dit i helgen

I fjor så kjøpte pappa noe greier som skulle inn i stikk kontakten.. den skulle gi ut en sånn fæl lyd at edderkopper, biller og maur skulle holde seg unna[8|] Den gang ei

Nå er dt 2 gangen i går kveld at jeg fant edderkopp på puta mi[&:][8|] Væææææ! Hater de!!!

Og jeg ligger rett innenfor den grunnmuren.. med hodet rett under vinduet... og det vinduet må jeg ha litt oppe.. hvis ikke så svetter vi hjel der inne..

[:)]

Kjøp deg sånn "klistre på myggnetting". Det har vi på alle rom - inkludert veranda dør.

ORIGINAL: Tanntrollet09

Kjøp deg sånn "klistre på myggnetting". Det har vi på alle rom - inkludert veranda dør.

Kor du har kjøpt den? [:D]

De vi har nå kjøpte jeg på prinsess. Ikke så dyrt heller, ikke det hadde betalt 1000 kr stykke om jeg bare slipper krypene[8D]

De vi har nå kjøpte jeg på prinsess. Ikke så dyrt heller, ikke det hadde betalt 1000 kr stykke om jeg bare slipper krypene[8D]

Okay :) jeg bor laaang fra prinsess o.l butikker, så må bestille på nette[:D]

ORIGINAL: * Solstråla *

http://www.kirsch.no/web/produkter_insektnett_no.aspx
Nytt og nyttig har også[;)]

kaffegrutt rundt grunmuren og evt i vinduskarmen

Jeg har brukt dette: http://www.nessemaskin.no/shop_files/shop_popup.php?Artikkelnr=422-6003

ORIGINAL: * Solstråla *

http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=23&id=540 [:)]

Hadde myggnetting når jeg bodde her sist.. og den måtte festes med dobbeltsidig teip.. ikke særlig pent i karmen der nå.. Burde selvasagt ha pusst og malt karmen når jeg flyttet inn.. men gadd ikke[8D]

Men hva menes med sånn "klistre på myggnetting"?

Takk for tips[:)]

ORIGINAL: bondekone

kaffegrutt rundt grunmuren og evt i vinduskarmen

hehe.. det funker sikkert.. men rimelig sikker på at jeg ikke fåt pappa med på det.. da blir det jo stygt[:)]

ORIGINAL: *Zephyre*

Jeg har brukt dette: http://www.nessemaskin.no/shop_files/shop_popup.php?Artikkelnr=422-6003

Og den funker? Fåes den hos feks plantasjen...?

ORIGINAL: Fridasinmamma

Hadde myggnetting når jeg bodde her sist.. og den måtte festes med dobbeltsidig teip.. ikke særlig pent i karmen der nå.. Burde selvasagt ha pusst og malt karmen når jeg flyttet inn.. men gadd ikke[8D]

Du klister en borelås med lim på baksiden rundt karmen og fester myggnettingen i den. Har ikke hatt noe problem med limrester eller noe når vi har brukt de. Hadde sånn på begge vinduene når jeg bodde på hybel bla. og det vistes ikke etterpå.

ORIGINAL: Fridasinmamma

Du klister en borelås med lim på baksiden rundt karmen og fester myggnettingen i den. Har ikke hatt noe problem med limrester eller noe når vi har brukt de. Hadde sånn på begge vinduene når jeg bodde på hybel bla. og det vistes ikke etterpå.

Kom på det nå.. at det var sånn borrelås.. men myggnettingen ble etterhver ødelagt.. for ville justere på vinduene.. og det gikk jo ikke pga myggnettingen.. da måtte jeg fjerne den fra borrelåsen hver gang.. og til slutt så røk den..

Back
Topp