Hvit eller svart Iphone?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Har bestemt meg for å bestille den nye Iphone som kommer inn på fredag[:D] Men hvit eller svart? Syns den hvite er sprek..men syns det er litt rart den er svart forran og hvit bak liksom[:-]

Hva har du og hvorfor?[:)]

synes svart er finest, har det selv og er kjempe fornøyd! [:)]

Men er jo en smaks sak da. [;)]

ORIGINAL: Bollen

Ja svart er veldig sprek, men tenkte hvit kunne være litt artig også..[:-] Apple er vel liksom kjent for hvite ting er de ikke?[8|][:-] aner ikke jeg...[:-]

Ja, og er jo faktisk litt kjekt og ikke ha helt lik alle andre, for de fleste jeg har sett har hatt svart, den hvite er også fin. [:)]

Jeg har sort men skifter ofte deksel (alt etter humør[;)])

ORIGINAL: Beate8

Jeg har sort men skifter ofte deksel (alt etter humør[;)])

Kan man bytte deksel[8|][:-] hvor kjøper man det da?

Tror ikke jeg ville hatt forskjellige farger foran og bak.... Men hadde den vært helt hvit ville jeg mest hatt den[;)]

ORIGINAL: Lillingen

Tror ikke jeg ville hatt forskjellige farger foran og bak.... Men hadde den vært helt hvit ville jeg mest hatt den[;)]

Uff...er så usikker...er jo litt dumt at den ikke er hel hvit..men har sett den i virkeligheten og den er ganske sprek..men..hmm...[:-]

ORIGINAL: Bollen

enig der:)

ORIGINAL: *eim*

jeg har hvit og er fornøyd med fargen!!

må også tilføye at sambo har svart, så vi kjøpte hver vår farge![:D]

Er det noe forskjell med tanke på riper osv med din og samboeren din sin?[:)] Tenkte kanskje ting syns mer på hvit..[:-]

Jeg har hvit og mannen har svart. Vi tenkte ikke noe på hvilken farge vi skulle ha. Tok bare det de hadde inne i butikken. Synes det er greit at vi har forskjellige farger, for da blander vi ikke hvem som er hvem sin.

ORIGINAL: Becky87

Jeg har hvit og mannen har svart. Vi tenkte ikke noe på hvilken farge vi skulle ha. Tok bare det de hadde inne i butikken. Synes det er greit at vi har forskjellige farger, for da blander vi ikke hvem som er hvem sin.

Ja det er kjekt, men tror ikke det er noe fare for at mannen min vil ha en sånn..[8D]

Er dere fornøyd med tlf? er den vanskelig å bli vandt med? er ikke såå teknisk av meg men..[8D]

svart

ORIGINAL: Rebecca85

Er det noe forskjell med tanke på riper osv med din og samboeren din sin?[:)] Tenkte kanskje ting syns mer på hvit..[:-]

nei, synes ikke det! faktisk så synes jeg stripene/slitasjen vises bedre på den svarte enn på den hvite.....[8|] (var å sjekka nå!)

Hmm...kanskje gå for en hvit en da[:D] er så usikker...men kan man kjøpe deksel er det samme hva man velger da[:D]

Ble nysgjerrig på denne[8D] Link?

nei, synes ikke det! faktisk så synes jeg stripene/slitasjen vises bedre på den svarte enn på den hvite.....[8|] (var å sjekka nå!)

Hmm...kanskje gå for en hvit en da[:D] er så usikker...men kan man kjøpe deksel er det samme hva man velger da[:D]

det dekselet det er snakk om her, er noe du trer på utenpå tlf. du kan ikke ta av bakdekselet eller fordekselet på iphone!!

Ok, det er ikke så kult kanskje[:-][8D] jeg får se hva jeg bestemmer meg for..er ikke lett det her[8D][:D]

Back
Topp