Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bollen
synes svart er finest, har det selv og er kjempe fornøyd! [:)]
Men er jo en smaks sak da. [;)]
ORIGINAL: Lillingen
Tror ikke jeg ville hatt forskjellige farger foran og bak.... Men hadde den vært helt hvit ville jeg mest hatt den[;)]
ORIGINAL: Becky87
Jeg har hvit og mannen har svart. Vi tenkte ikke noe på hvilken farge vi skulle ha. Tok bare det de hadde inne i butikken. Synes det er greit at vi har forskjellige farger, for da blander vi ikke hvem som er hvem sin.
ORIGINAL: *eim*
ORIGINAL: Rebecca85
jeg har hvit og er fornøyd med fargen!!
må også tilføye at sambo har svart, så vi kjøpte hver vår farge![:D]
Er det noe forskjell med tanke på riper osv med din og samboeren din sin?[:)] Tenkte kanskje ting syns mer på hvit..[:-]
nei, synes ikke det! faktisk så synes jeg stripene/slitasjen vises bedre på den svarte enn på den hvite.....[8|] (var å sjekka nå!)
jeg har hvit og er fornøyd med fargen!!
må også tilføye at sambo har svart, så vi kjøpte hver vår farge![:D]
Er det noe forskjell med tanke på riper osv med din og samboeren din sin?[:)] Tenkte kanskje ting syns mer på hvit..[:-]
nei, synes ikke det! faktisk så synes jeg stripene/slitasjen vises bedre på den svarte enn på den hvite.....[8|] (var å sjekka nå!)
Hmm...kanskje gå for en hvit en da[:D] er så usikker...men kan man kjøpe deksel er det samme hva man velger da[:D]
det dekselet det er snakk om her, er noe du trer på utenpå tlf. du kan ikke ta av bakdekselet eller fordekselet på iphone!!