Hvisker.....

Sommerblomsten

Forelsket i forumet
....se hva jeg fikk i dag! Tør ikke melde meg inn her hos dere ennå...er så redd det skal gå galt igjen.

Å gratulerer

Vet hva du mener! Jeg er enda redd, men vi må bare håpe på det beste[:D]

gratulerer!:)
vi er vel alle innerst inne redd for å miste, jeg har mistet en ang før, men føler det skal gå bra denne gangen!:) håper det går bra for deg også:)

Gratulerer så masse! Er selv redd for at det kommer til å gå gale og det tror je det er gaske mange andre her inne som er også. Har selv hatt SA og vet hvor vondt det er. Men som regel går det bra, så prøv så godt du kan å nyte at du har en spire i magen, og jeg skal krysse fingrene for deg [:D] Masse lykke til med graviditeten.

Gratulerer!!!
Skjønner redelsen for å miste, men du, ikke gå å tenk på det! Gled deg over spiren din!
Det går helt sikkert bra!![:)]

ORIGINAL: rico

ORIGINAL: JeanetteB

Gratulerer så masse! Er selv redd for at det kommer til å gå gale og det tror je det er gaske mange andre her inne som er også. Har selv hatt SA og vet hvor vondt det er. Men som regel går det bra, så prøv så godt du kan å nyte at du har en spire i magen, og jeg skal krysse fingrene for deg [:D] Masse lykke til med graviditeten.

sign[:)]

signerer den jeg også... sammen er vi sterke [:)]

Gratulerer så mye [:D] ja er ikke lett å ikke tenke det.. men håper spiren din klorer seg fast [:D]

Tusen takk alle dere skjønne jenter her inne! Er så godt å ha noen å snakke med. Er jo bare meg og sambo som vet om dette foreløpig så jeg kan ikke snakke med noen andre ennå. Krysser virkelig fingrene for at det går bra denne gangen. Orker ikke miste flere. Så da jenter satser vi på det går bra med alle oss her inne[:)]

Ønsker dere forresten en kjempefin 17.mai[:)]

Gratulere...[;)]

Back
Topp