Hvisker forsiktig Hei!

Bølle_frø

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Hei alle sammen! :)

Stikker en liten fot innom her da alle mine tester sier at jeg er gravid. Endelig! :)
Men siden det fortsatt er tidlig tørr jeg ikke helt å trå helt sikkert inn her enda, og ikke har det gått helt opp for meg enda heller :p

Hvordan kan man få ukene til å gå uten å tenke så mye på det som skjer i magen? :p
Første gang jeg er gravid.
 
Gratulerer :) godt vi er flere i samme båt :) det er klin umulig å få tida til å gå uten å tenke på alt som skjer der nede. Håper at jula kan bidra til at tiden går litt fortere :)
 
Gratulerer så mye :) ingen gode tips til å få tiden til å gå fort, men plutselig er man i uke 12 og tenker oi så fort det gikk ;)
 
Hvordan kan man få ukene til å gå uten å tenke så mye på det som skjer i magen? :p
Første gang jeg er gravid.

Jeg er også førstegangsgravid :) og det går ikke å få ukene til å gå fort :p når jeg pratet med folk skriker hjernen min "jeg er gravid, jeg er gravid" hihi :p det beste er vel bare å la dagene gå som vanlig :)
 
Jeg er også førstegangsgravid :) og det går ikke å få ukene til å gå fort :p når jeg pratet med folk skriker hjernen min "jeg er gravid, jeg er gravid" hihi :p det beste er vel bare å la dagene gå som vanlig :)

Gratulerer! ;) hehe, ikke sant! Er akkurat som om hjernen VIL vi skal tenke på det :p men ja, får bare prøve å la dagene gå som vanlig. Bare spent på hvordan det vil gå med jobben etterhvert. Jobber jo bare om natta så :p
 
Gratulerer så mye ♡
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp