Hvisker et lite «Hei»

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
4D4EFED3-1E85-47D5-8A52-CB14783D4DA7.jpeg Hei. IKM i morgen og sterkere strek på strimmel for 3 dag på rad i dag. Men har en del gravidititeter bak meg og kun et barn, så er litt forsiktig med å bli revet med enda (selv om det er vanskelig!) Håper vi «sees» mye her fremover. Hilsen nervøs forhåpentligvis-snart-to-barns-mamma.

(PS. I flg. terminkalkulator blir termin 2.11, men skal ha planlagt keisersnitt, så havner nok her )

Vis vedlegget 244864 Hei. IKM i morgen og sterkere strek på strimmel for 3 dag på rad i dag. Men har en del gravidititeter bak meg og kun et barn, så er litt forsiktig med å bli revet med enda (selv om det er vanskelig!) Håper vi «sees» mye her fremover. Hilsen nervøs forhåpentligvis-snart-to-barns-mamma.

(PS. I flg. terminkalkulator blir termin 2.11, men skal ha planlagt keisersnitt, så havner nok her )
Gratulerer så mye krysser fingrene for at det holder hele veien denne gangen!! :)

Gratulerer og velkommen hit :)

Gratulere[emoji5]

Takk, alle sammen. Det er så deilig å ha et forum slik at man kan få sagt det til noen. Kommer ikke til å si det til noen før vi er «sikre» etter uke 12. Vil at datteren på 3 år skal bli den første til å vite, og hvis hun vet det vet hele bhg det. De første graviditetene fikk foreldrene mine vite det tidlig alle gangene. Var greit å ha litt støtte utenfra de gangene det ikke gikk veien. Åååh, nå gleder jeg meg ekstra mye til vinteren er overstått og våren kommer

Gratulerer så mye! Den har å klore seg fast! :-)

Back
Topp