Hvis vi holder ut i seks dager til...

Her spiller de ingen rolle ettersom at de må taes i friperioden til pappaen. Men de kommer godt med for andre :) men 6 dager skal jeg holde ut :)

ja han får bare holde seg inne til det! hadde ett nytt galle anfall igjen i natt..så kjenner at han er veldig velkommen veldig fort etter 1 juli ... VONDT!!!

Her skal vi ikke ta ut pappas så her spiller d kaine kasserolle egentlig. . Men kjekt for di som kan..

heeeeeeei nå kom signaturen opp... stilig. .. hehe. . Har ikke fått til den før:)

venter en prins 6juli

Her skal pappan ha perm, så jeg prøver å holde motivasjonen oppe med dette som gulrot :p

Termin 4.juli

Her skal jeg ha pappa sin uker, så håper han klarer å holde seg inne :)

Ja, det er målet mitt også! Både få 2 uker til med pappaperm så vi får lettere permisjonen til å gå opp fram til barnehagestart neste høst, samt å få ferien til mannen min i år til å gå opp er motivasjonen min. Og da må han komme fra 1. juli. Men etter 1. juli kan han komme så raskt som mulig. Veeeldig klar for å bli ferdig nå.

Vi ønsker oss å veldig de to ekstra ukene, men er det noe som er vanskelig å planlegge så er det det... :) men jeg har ikke noe tro på at han kommer så lenge før termin uansett.

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Vi ønsker oss å veldig de to ekstra ukene, men er det noe som er vanskelig å planlegge så er det det... :) men jeg har ikke noe tro på at han kommer så lenge før termin uansett.

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Jeg tror heller ikke det blir noe problem å holde henne inne for jeg belager meg på å måtte gå en god stund til ;)

Termin 16 Juli

Back
Topp