Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde ca 2cm åpning ivertfall en uke... Når vannet gikk hadde jeg fortsatt 2cm. Kom inn på føden...samme! Men hadde rier. Jordmor gikk ut og jeg skulle få epidural. Plutselig var jeg i full fødsel jentungen kom 1.5 time etter vannet gikk.. Fort og gale
Her gikk vannet, rier halvannen time etter og da dro jeg inn, hadde da 4,5 cm åpning fikk klyster og 30min etter var han ute... Kjapt og greit, en utrolig grei fødsel
Fødselen startet med at vannet gikk, men jeg hadde masse menssmerter hele natten også gikk vannet da jeg reiste meg opp ifra sengen tidlig på morgenen Så jeg hadde åpnet meg noen cm på natten
Vannet gikk i uke 36 så det ble regnet som prematurfødsel. Var på kontroll ganske raskt etter at vannet gikk pga reine ble regelmessige raskt. 45 sek med 2 min mellomrom. MEN bare 1 cm åpning
Sniker
Vannet gikk og jeg kom på kontroll én time senere, hadde null åpning og bare kynnere. Måtte til slutt ha riedrypp og epidural for å få fødselen ordentlig igang, og da var det gått 30 timer
Sniker litt her gikk vannet, så kom riene etter ti min, ca halv ni på kvelden, de sjekket meg i ett tiden på natta og da var det åtte cm så d gikk unna.