Hvis vannet ditt gikk sist?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hvor mye var du åpnet da du ble sjekket? Jeg mener det må vel være en viss åpning for at vannet skal gå eller?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

4cm:) var slik fødselen startet, så hadde vørt en god del modning før det:)

termin 21.07.2013

Jeg hadde ca 2cm åpning ivertfall en uke... Når vannet gikk hadde jeg fortsatt 2cm. Kom inn på føden...samme! Men hadde rier. Jordmor gikk ut og jeg skulle få epidural. Plutselig var jeg i full fødsel :) jentungen kom 1.5 time etter vannet gikk.. Fort og gale

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Her gikk vannet, rier halvannen time etter og da dro jeg inn, hadde da 4,5 cm åpning fikk klyster og 30min etter var han ute... Kjapt og greit, en utrolig grei fødsel :)

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Fødselen startet med at vannet gikk, men jeg hadde masse menssmerter hele natten også gikk vannet da jeg reiste meg opp ifra sengen tidlig på morgenen :) Så jeg hadde åpnet meg noen cm på natten :)

Vannet gikk i uke 36 så det ble regnet som prematurfødsel. Var på kontroll ganske raskt etter at vannet gikk pga reine ble regelmessige raskt. 45 sek med 2 min mellomrom. MEN bare 1 cm åpning o_O

Sniker ;)
Vannet gikk og jeg kom på kontroll én time senere, hadde null åpning og bare kynnere. Måtte til slutt ha riedrypp og epidural for å få fødselen ordentlig igang, og da var det gått 30 timer ;)

Vannet gikk med nr en. Men hadde ingen rier. Gikk i tre døgn før jeg ble sjekket og satt i gang. Hadde da så vidt 1 cm.

Venter nr 3 4. August:)

Nothing... Var kun moden. Denne gangen hadde jeg vel 1-2 cm. Men det er sikkert fordi jeg har født før.

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Sniker litt ;) her gikk vannet, så kom riene etter ti min, ca halv ni på kvelden, de sjekket meg i ett tiden på natta og da var det åtte cm ;) så d gikk unna. ;)

Back
Topp