Hvis ungen kaster noe i.....

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Hva ville du gjort hvis ungen kastet noe veldig verdifullt i do eller i bunnen av en offentlig søppeldunk?
Hvor verdifullt skulle det være eller hva skulle det vært før du plukket det opp for å ta vare på det igjen? :D

Måtte vel hatt fiska det opp da fra dassen :p Holdt ungen oppned i båssdunken? Er vel straffen også på plass tenker jeg :p

Neida. Måtte jo bare gravd med frem i båssdunken.

Måtte ha vært giftering eller lommeboka full av legitimasjon og cash altså.
Og gifteringen kan renses. Lommeboka hadde jeg sikkert kasta etter å ha plukka ut det som var viktig :p

Smykker og sånt som ikke er tullesmykker, hvis han har tenkt å kaste noe i do håper jeg det er nyvasket do eller nytømt søppeldunk:)

Hadde fisket opp det meste som ikke hører til i do pga det ødelegger rørene, men ikke alt jeg hadde spart på:)

Fra do hadde jeg nok fiska det opp uansett. Fra offentlig søppeldunk hadde jeg vurdert sterkt hvor viktig tingen egentlig er for meg! Er den veldig viktig, er det bare å grave i vei. Hvis ikke går jeg bare videre..

Hadde nok fiska det opp igjen.

Har grillpinner som blir brukt til å hente opp ting fra do. :p Plukker opp alt derifra, men det går som regel i søpla med mindre det er verdt å vaske grundig.

På do må man vel bare fiske det opp for å ikke tette. Nevøen min var ivrig etter å kaste ting i do en periode. En pølseklype/tang funket fint for å få det opp :p

Har plukka opp både neglklipper og koseklut fra do. En hårstrikk el ville jeg nok bare latt fare.

Hvis det er doen hjemme må jeg plukke opp alt. Til og med en hårstrikk. Har kverne toalett, den blir ødelagt om noe som ikke er organisk havner oppi det

Plukker opp alt som ikke skal kastes i do. Deretter kaster jeg tingene som ikke kan brukes igjen f eks lekemobil, hårstrikker osv. Er det en plastkopp vasker jeg den bare :)

Back
Topp