Hvis noen prøver å hinte litt...

~Blikk~

Elsker forumet
Hvis noen spør/hinter litt til dere om dere er gravide svarer dere at dere er det eller blir det en liten hvit bortforklaring?

Har tatt meg i å måtte bortforklare en fb status, for jeg vil ikke ha det ut der enda og tror faktisk jeg hadde prøvd å ro litt hvis noen jeg ikke føler trenger å vite noe enda hadde hinta litt, selv om jeg føler at vi er ganske ute av skapet nå... 

Jeg har løyet en kollega rett oppi ansiktet. Men hun spurte meg rett ut. Blir faktisk litt irritert når folk spør, de vet vell at de får vite det når tiden er inne.

Min mor har sagt "Hun er sikkert gravid", men da hysjer jeg det bare bort. Hun vet det jo ikke :) Og typen til svigerinna mi hadde sagt at jeg hadde lagt på meg sånn, så kanskje det kom en ny springende i hagen neste sommer. Hun hadde bare sagt at jeg hadde lagt på meg litt og det hadde jeg godt av ;) Svigerinna mi er eneste som vet noe om det.

nei, nå orker jeg ikke å bortforklare det.. det er så slitsomt!
men tror nok ingen av de som vet det kommer til å skrive noe på fb ..

Nei, jeg hadde nok ikke prövd å lyve å si at jeg ikke var gravid om noen hadde spurt. Jeg hadde uansett avslört meg fordi jeg er så dårlig på å lyve. :) 

Jeg svarer ja til de som spør, det er så utrolig påfallende med den ballongmagen når jeg var så tynn og flat i magen fra før. Ikke at det er noen babymage enda, men det ser sånn ut ;-)

Hvis noen spør, så svarer jeg som det er JA JA JA JA JA  JIPPI
ingen vits i å lyve, sannheten kommer for en dag :P hihih

Back
Topp