Hvis meg handlelista di..

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Er skikkelig glad i lister. Her ser du handlelista mi for ei uke:
1363280355856.jpg

Hvordan ser din ut?

Godt å se ananasdeleren på lista ;)
(Ja. Jeg leste hele :p)
Jeg pleier å lage på listeappen min på telefonen, og organiserer det etter avdeling og hvor avdelingen er i butikken (altså, hva som kommer først og sist osv.)

Så vi er ikke så helt ulike, nei ;)

Så smart! :D Vi er så dårlig på handling, blir gjerne en og to turer på butikken hver dag. Det blir fort dyrt, sjekka hvor mye jeg hadde brukt på mat/husholdning i nettbanken tidligere idag, det var et tragisk syn!

Jeg pleier å lage på listeappen min på telefonen, og organiserer det etter avdeling og hvor avdelingen er i butikken (altså, hva som kommer først og sist osv.)

Denne er også organisert slik, men den er også organisert i ulik typer matvarer. :downtown

Åssen app er det? Hørtes lur ut:D. Her blir alle lister tegna på.. Hu rabler jo som en gud. Hu skal nemli tegne pus. Ser jo såvidt hva det står:confused:

"List!" heter den :) Kan lage lister i lister også! :D

Har en fantastisk "Dinner Planner" også!
Der legger du inn middager selv, og skriver på hver middag hva du trenger av ingredienser.
Du lagrer hver rett i en kategori, feks.fisk, kjøttdeig, pasta osv.
Deretter kan du velge fra "biblioteket" av middager, og sette opp fra mandag-søndag,
og appen vil da selv lage en handleliste med alt du trenger til alt den uken :D

Back
Topp