Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig. har ikke pakket noe bag. det tar jeg når dagen er derIngenting ennå[emoji85] Tenkte å fylle fødebagen om noen uker. Er jeg den eneste som ikke er klar? Har 10 uker igjen
Jeg var litt lur og spurte i februar-gruppa hva de fikk og ikke fikk bruk for. Resultatet ble litt overraskende. Trenger vist bare klær til seg selv, dokumenter, stelleveska, mobiltelefon og lader, og babyklær til hjemreise. Lista ble plutselig så mye kortere enn det jeg så for meg etter å ha lest alle mulige tips og lister på nett. Så her blir det pakking før jeg skal dra. Var redd jeg måtte ha meg meg en koffert, men det trenger jeg tydeligvid ikke.
)Jeg har ikke tenkt tanken enda, men det er vel kanskje snart på tide å finne fram veska/bagen og starte så smått..
Med førstemann hadde jeg med litt for mye klær mener jeg å huske.
Til babyen skal jeg pakke ned: lue, hentesett og babyteppe. Og smokk ettersom jeg ikke kan amme.
Til meg: noen løse og ledige klær (gikk mest i sykehusklær). Toalettsaker (tannbørste, tannkrem, hårbørste, strikk, dusjsåpe, sjampo, balsam, litt sminke, deo, barberhøvel), purelan, kjeks, mobil, lader, speilrefleks. Av mat og drikke pakker jeg kjeks, nøtter/tørket frukt, sjokolade, vannflaske.
Til mannen pakker jeg ned energidrikk, litt småsnacks og et skift.
Godt du skrev barberhøvel, det glemte jeg sist....krise!!!