Hvis meg det du har i fødebagen?

Ingenting ennå[emoji85] Tenkte å fylle fødebagen om noen uker. Er jeg den eneste som ikke er klar? Har 10 uker igjen

Fylte fødebagen rett før jeg reiste til sykehuset sist gang og da snakker vi minutter, så stresser ikke med det jeg :-)

Ikke pakket ennå, men gjør det nok snart. Har begynt å planlegge hva som skal oppi. Følger med her for inspirasjon

Har ikke pakket enda så veldig lite å vise.
Tenker jeg pakker i begynnelsen av april. Har ikke termin før slutten av mai.
Med vindre jeg begynner med noe tull som premature rier så forholder jeg meg til den planen.

Men visse ting skal jeg huske og det er ammeinnlegg, løse klær til meg, og babyklær. De to siste glemte jeg sist. Tok med trange klær til meg som jeg brukte før jeg ble gravid.

Pakket babyklær, ammeinnlegg og teppe.. kan ta bilde om du har veldig lyst. Hehehe ;)

Har ikke pakket, men jeg skal hvertfall ha med crocs!! :p og strikket mor signe babyteppe! Løse bukser til meg selv.. Ammeinnlegg.. Kamera.. Hentesett.. :p

Ikke pakket noe jeg heller. Og venter nok en god stund med det ;)

Har heller ikke pakket noe. Blir nok en stund til enda. Men du finner nok masse tips på andre terminforum hvis du vil starte nå :)

Har begynt å pakke.. en toalettmappe med småtterier man typisk glemmer av i farten og babyklær.. :) har ikke pakket så mye enda selv:)

Jeg var litt lur og spurte i februar-gruppa hva de fikk og ikke fikk bruk for. Resultatet ble litt overraskende. Trenger vist bare klær til seg selv, dokumenter, stelleveska, mobiltelefon og lader, og babyklær til hjemreise. Lista ble plutselig så mye kortere enn det jeg så for meg etter å ha lest alle mulige tips og lister på nett. Så her blir det pakking før jeg skal dra. Var redd jeg måtte ha meg meg en koffert, men det trenger jeg tydeligvid ikke.

Jeg var litt lur og spurte i februar-gruppa hva de fikk og ikke fikk bruk for. Resultatet ble litt overraskende. Trenger vist bare klær til seg selv, dokumenter, stelleveska, mobiltelefon og lader, og babyklær til hjemreise. Lista ble plutselig så mye kortere enn det jeg så for meg etter å ha lest alle mulige tips og lister på nett. Så her blir det pakking før jeg skal dra. Var redd jeg måtte ha meg meg en koffert, men det trenger jeg tydeligvid ikke.

Jeg hadde også med meg alt for mye forrige gang, og brukte såvidt noe av det ;)

Jeg har også alltid hatt med meg for mye, i hvert fall med førstemann. Med nr 2 hadde jeg lært :rolleyes:

Så her blir det vel klær til meg selv, litt til mini, purelan, ammeinnlegg, shampoo, balsam, sminke, deo, nattbind, lypsyl, nesespray, tannbørste, og tannkrem.

Drikkeflaske, mobillader, kjekspakke (kjøpe blader i kiosken på sykehuset, jeg kjedet vettet av meg på barsel sist :wacky:)

Ja, det var det jeg kom på i farta.

Jeg har ikke tenkt tanken enda, men det er vel kanskje snart på tide å finne fram veska/bagen og starte så smått..

Med førstemann hadde jeg med litt for mye klær mener jeg å huske.

Til babyen skal jeg pakke ned: lue, hentesett og babyteppe. Og smokk ettersom jeg ikke kan amme.

Til meg: noen løse og ledige klær (gikk mest i sykehusklær). Toalettsaker (tannbørste, tannkrem, hårbørste, strikk, dusjsåpe, sjampo, balsam, litt sminke, deo, barberhøvel), purelan, kjeks, mobil, lader, speilrefleks. Av mat og drikke pakker jeg kjeks, nøtter/tørket frukt, sjokolade, vannflaske.

Til mannen pakker jeg ned energidrikk, litt småsnacks og et skift.

Jeg har ikke tenkt tanken enda, men det er vel kanskje snart på tide å finne fram veska/bagen og starte så smått..

Med førstemann hadde jeg med litt for mye klær mener jeg å huske.

Til babyen skal jeg pakke ned: lue, hentesett og babyteppe. Og smokk ettersom jeg ikke kan amme.

Til meg: noen løse og ledige klær (gikk mest i sykehusklær). Toalettsaker (tannbørste, tannkrem, hårbørste, strikk, dusjsåpe, sjampo, balsam, litt sminke, deo, barberhøvel), purelan, kjeks, mobil, lader, speilrefleks. Av mat og drikke pakker jeg kjeks, nøtter/tørket frukt, sjokolade, vannflaske.

Til mannen pakker jeg ned energidrikk, litt småsnacks og et skift.

Godt du skrev barberhøvel, det glemte jeg sist....krise!!!

Back
Topp