SillyDilly
Forumet er livet
....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SillyDilly
Han spiller faktisk ikke såå mye lenger, men det er hver gang jeg gjør noe annet, og hvis jeg f.eks går i dusjen setter han seg på pcn, hvis jeg sover litt lenger en morra er han på pcn. Han sitter på pcn hele dagen - jobber med det på jobben, og jeg prøver å få han til å forstå at hvis han bare slutter å spille kommer han til å ville finne på ting når han kjeder seg, og gjøre mer sosiale ting! Helt seriøst han tar ALDRI initiativ til å være med venner, bare når jeg ordner det! Jeg er sliten, trist, lei og skjønner virkelig ikke at et fuckings spill kan være så viktig! Jeg burde bety mer for han. Han sier han ikke er avhengig, men ser ikke problemet med at han spiller så nektermå slutte - han tror jeg er ute etter å ødelegge noe for han når jeg ber han om å slutte virker det som[&o] Er så lei nå!
ORIGINAL: SillyDilly
ORIGINAL: HomeMade2
har hvert spill avhenging selv(ao) og d gikk først et lys opp for meg da jeg fant ut at jeg var gravid for snart 3 år siden og da sluttet jeg på dagen.
jeg så ikke da at jeg var avhening av spillet selv om gubben sad gang på gang. men da jeg fikk noe jeg kunne brenne for byttet jeg fokus.
problemet er vel at vi har alle forkjellige ting vi brenner for å vi vet ikke hva d er selv engang.
er ikke umulig at han ikke ser størrelsen på problemet selv, at d bare er noe du bruker mot han.
er du frekk nok kan du jo avbestille internett for 1 mnd takler han ikke d må han bare innse at han e r for hekta på spillet. og da e r legebesøk d neste for og få hjelp til avhengigheten. d er jo tydlig at d går ut over dere som familie og da bør han hvertfall kunne gi Dere en sjans til å finne en løsning med en lege eller noe som kan dømme d faglig
Det som er, det er at det er jobben hans som betaler for det så jeg har ingen ting å gjøre med det, i og med at han jobber med data[&o][:(] Ligger i senga å gråter, mens hans sitter i stua - klarer bare ikke mer av det! Problemet mitt er at jeg fikk så mye "kjeft" av han før vi fikk barn om at jeg var så avhengig av han, og han orket ikke være sammen med meg hele tiden (han skulle jo spille) så jeg begynte å drikke, og dra ut - mye ut! Så ble jeg gravid og vi gjorde masse sammen i stede - herlig tid! Så kom Christoffer og litt etter litt sklei ting seg ut - han vil ha "space" og jeg må finne på ting å erstatte han med f.eks dra ut. Dette er vondt, og jeg har hatt en tendens til å drikke meg veeeeldig full! Han syntes jeg er maks slitsom når jeg kommer hjem, og dette har vært en ødeleggende faktor for oss! Jeg har nå sagt at det er slutt med ut på byn å fly hele tiden, drikke seg full osv og heller fokusere på familie i helgene - men han hjelper meg jo ikke her? Jeg føler meg som en dust hele tiden fordi jeg prøver å gjøre andre ting enn å være hjemme! Syntes ikke det er noe koselig her hjemme lenger, føler virkelig at han ALLTID rømmer til datan! [&o]