Hvis mannen din er på denne "Hemmelig.com"-lista

LittleMonkey skrev:
"Adjø lille venn!"

Mhm. Uten tvil.

Hadde klikket fullstendig i vinkel! Og vi hadde IKKE feiret jul ilag for å si det sånn!! 

Det jordskjelvet dere hadde kjent oppi NordNorge? Min svigermors reaksjon når jeg hadde ringt og fortalt henne hva hennes sønn driver med...

det andre jordskjelvet? Meg når jeg hadde tatt mitt eget oppgjør med restene..

Helvete så DUM de er! Bruker sitt eget navn OG same passordet! Han hadde røket på hue og ræva ut om han har kjøpt seg en hore i hvertfall! Om ikke, så skulle han ha sjekket seg inn og utvendig og helst gått gjennom bilvasken to tre ganger. Om han bare har sittet o chattet med noen, vil jeg først og fremst vite hvorfor. Kan jo hende vi har problemer i sex livet og han ikke vet hvor ellers han skal spørre seg frem.

Lykkeliky skrev:

LittleMonkey skrev:
"Adjø lille venn!"

Mhm. Uten tvil.

Bouncing buttplug skrev:
Det jordskjelvet dere hadde kjent oppi NordNorge? Min svigermors reaksjon når jeg hadde ringt og fortalt henne hva hennes sønn driver med...

det andre jordskjelvet? Meg når jeg hadde tatt mitt eget oppgjør med restene..

Sånn ca sånn ja.... 

Er dere nysgjerrige på denne lista da? Jeg for min del driter i om statsministeren eller naboen min sitter og napper løken til det som evt er på denne siden.

Dramadama skrev:
Er dere nysgjerrige på denne lista da? Jeg for min del driter i om statsministeren eller naboen min sitter og napper løken til det som evt er på denne siden.

Eneste som er litt greit er at man får ENDA en lærepenge... Det er ingenting som er hemlig på nettet....

Dramadama skrev:

Nå er det ikke her bare snakk om å "nappe løken".. Jeg bryr meg fint lite om hva folk "napper løken" til. dette er jo snakk om en møteside, med en relativt stor andel kjøp og salg av sex..

Dramadama skrev:

Klart jeg er ! :p Er født nysgjerrig :p Og her napper damene løken din for deg, suger på den og setter seg på den om du betaler nok xD Tenker det blir spennende å se hvor "lunsjpengene" har gått

Hihi. Til buttpluggen og lissy: Jeg har har ikke satt meg inn i hva denne siden inneholder, men hørte noe om at det var noe kjøp og salg av diverse artige tjenester.
Trodde kanskje at det også var noe så uskyldig som å nappe løken, og ikke BARE kjøp/salg :P

Men jeg må jo si at det blir ris til egen bak (HAHAHA)  om de offentliggjør listen :P

Hvis man registrerer seg som horekunde med fullt navn, telefonnummer og jobbmail, og i tillegg bruker samme passord der som på jobbmailen, er man komplett idiot, og fortjener i det minste sparken fra den jobben mailadressen tilhørte.

"- En ting er det personvernmessige, men jeg er vel så opptatt av konsekvensene dette kan få for bedrifter og organisasjoner som er registrert i databasen. Sannsynligheten er stor for at de har brukt det samme passordet på Hemmelig.com som til jobbepost, privat epost, Facebook, Twitter eller andre tjenester. Det vil ikke forundre meg om enkelte også har vært så uforsiktige at de har registrert en epostadresse som hackerne kan åpne direkte med passordet i basen, sier Thorsheim."

Haha...hadde fått meg en god latter  hadde mobbet han til evig tid og han hadde driti seg ut forran hele verden  akkurat det man fortjener etter å være medlem på hore/utroskap nettsider 

Så hadde jeg dratt ut og finni meg en ny mann

Lykkeliky skrev:

LittleMonkey skrev:
"Adjø lille venn!"

Mhm. Uten tvil.

Dramadama skrev:

Er vel heller mer hva de har dyppet løken sin i...

Trone skrev:

Dramadama skrev:

Er vel heller mer hva de har dyppet løken sin i...

emoticon

Heslig, han hadde ikke fåt tatt i meg engang, og det hadde blitt å finne meg en leilighet en annen plass og farvell til tosken.

Back
Topp