Hvis man sliter med nyrene..

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Hvor kjenner man smertene da?

Jeg har smerter som kommer og går i sidene på begge sider :-/ Har hatt nyrebekkenbetennelse før og jeg har hatt den vondten da men hele tiden. Nå har jeg kjent denne smerten på og av siden lørdag, når vi var i skogen og letet etter påske egg. Hadde også nyrestein når jeg var gravid med nr to og havnet på akutten på Haukeland. Det var da at jeg faktisk trodde jeg hadde rier, legen min sa i ettertid at det kan minne om det! Har nettopp fullført en antibiotika kur for urinveisinfeksjon.

Er det noen som vet?
Det legekontoret jeg hadde før legen sluttet, kunne jeg bare ringe også fikk jeg komme inn! Det nye legekontoret er på en annen måte, nå var jeg der i forrige uke før påske pga uvi og visst jeg nå må tilbake så ser jeg for meg at det kan bli litt kjipt :-/ For første gang venter jeg faktisk lenge med å kontakte legen.. :-/

Hm, jeg har ikke noe god peiling på dette, men har hatt nyrebekkenbetennelse en gang. Vil det ikke kun være på en side om litt mer konstant om det er nyrebekkenbetennelse eller nyrestein?
Jeg har smerter litt av og på i korsryggen og ved siden av halebeinet, men det er bare hormonene som tuller litt med bekkenet mitt;)

Om du har vondt og er bekymret så burde du nok heller ta den ekstra turen til legen. Er også viktig å få sjekket at UVI er ordentlig borte, så det ikke blomstrer opp igjen;)

Hm, jeg har ikke noe god peiling på dette, men har hatt nyrebekkenbetennelse en gang. Vil det ikke kun være på en side om litt mer konstant om det er nyrebekkenbetennelse eller nyrestein?
Jeg har smerter litt av og på i korsryggen og ved siden av halebeinet, men det er bare hormonene som tuller litt med bekkenet mitt;)

Om du har vondt og er bekymret så burde du nok heller ta den ekstra turen til legen. Er også viktig å få sjekket at UVI er ordentlig borte, så det ikke blomstrer opp igjen;)

Da jeg ble innlagt pga mistanke om nyrestein, de fant ingenting, så hadde jeg vondt i begge sidene. Jeg var ferdig med kuren for uvi i går og skal ikke levere inn ny urin prøve før om 3 uker som da blir 12 april :-/ Jeg får gå noen runder til med meg selv og se

Da jeg hadde nyrebekkenbetennelse satt det i begge sider midt på ryggen ca. Smertene var ikke konstante, så jeg drøyde med å ringe legen. Endte med 3 dager på drypp..

Hvis du tror det kan være noe med nyrene, bør du nok sjekke det opp. Jeg hadde også gått på antibiotika (uten penicillin) en uke før smertene kom.

Da jeg hadde nyrebekkenbetennelse satt det i begge sider midt på ryggen ca. Smertene var ikke konstante, så jeg drøyde med å ringe legen. Endte med 3 dager på drypp..

Hvis du tror det kan være noe med nyrene, bør du nok sjekke det opp. Jeg hadde også gått på antibiotika (uten penicillin) en uke før smertene kom.

Ja, nyrebekkenbetennelse har jeg jo hatt noen ganger og det kjennes ut som rier :-/ Kanskje jeg skal ta kontakt med legen igjen da :-/

Hvorfor fikk du drypp?

Ja, nyrebekkenbetennelse har jeg jo hatt noen ganger og det kjennes ut som rier :-/ Kanskje jeg skal ta kontakt med legen igjen da :-/
Hvorfor fikk du drypp?

Er nok ikke så dumt å kontakte legen. Bedre å sjekke enn at det skal bli verre;) og spesielt nå som du er gravid tenker jeg.

Fikk antibiotika på drypp for å bli kvitt det. Jeg tåler ikke alle typer penicillin, så de nektet å gi meg noe (irland) Da jeg kom til sykehuset klarte jeg ikke stå på beina omtrent.

Er nok ikke så dumt å kontakte legen. Bedre å sjekke enn at det skal bli verre;) og spesielt nå som du er gravid tenker jeg.

Fikk antibiotika på drypp for å bli kvitt det. Jeg tåler ikke alle typer penicillin, så de nektet å gi meg noe. Da jeg kom til sykehuset klarte jeg ikke stå på beina omtrent.

Å ja sånn ja :-) Ja, jeg må nok til legen å forlenge sykemelding så jeg får vel kanskje ta det opp i samme slengen!

Back
Topp