Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: forvirretmor
Nei,du kjøper egyptisk bomull,det er suuuper deilig!:)
ORIGINAL: Skravlemor
damask, slår alt synes jeg!!!! alle butikker har dette iallefall[:D] veldig god den på kid iallefall.
Sikkert flere steder,men linen factory har i hvertfall:)
ORIGINAL: *SusieQ*
synes sateng blir litt kaldt og klamt mot huden jeg, liker det ikke... Får investere i ekte silke istedet da... hoho! [8D]
ORIGINAL: lille nuppa
de har mye bra billig :) silken dems er fantastisk, har to sett, og det steinvaskede lakenet er fantastisk[:D]
de har mye bra billig :) silken dems er fantastisk, har to sett, og det steinvaskede lakenet er fantastisk[:D]
ELSKER sengetøyet mitt derfra.Var en nytelse å komme hjem fra sykehuset og krype inn i MITT sengetøy igjen[:D]
Jeg bruker heller litt penger på sengetøyet mitt og har færre av de jeg.Det er stor forskjell fra KID sengetøy altså...
ORIGINAL: *SusieQ*
synes sateng blir litt kaldt og klamt mot huden jeg, liker det ikke... Får investere i ekte silke istedet da... hoho! [8D]
sateng er ikke kladt og klamt, det er jo bommul, sateng er vevemåten, dvs bommulen er vevd med de blanke trådene ut
du blander nok med sånn silkelignende polyester crap :P
[:)]