Hvis man skal ha et godt og mykt sengesett?

cathkal

Gift med forumet
Er det da man kjøper sateng?[:D]

Mener med god kvalitet..de jeg har ra før er så harde og ekkle[:'(]

Nei,du kjøper egyptisk bomull,det er suuuper deilig!:)

synes sateng blir litt kaldt og klamt mot huden jeg, liker det ikke... Får investere i ekte silke istedet da... hoho! [8D]

hehe..høres ut som kontoen skal å svi ja..hva er det som er mykt å godt da?[;)]

Egyptisk bomull,ingen over og ingen ved siden.

ORIGINAL: forvirretmor

Nei,du kjøper egyptisk bomull,det er suuuper deilig!:)

Eller flanell [8D]

Egyptisk bomull,ingen over og ingen ved siden.

hvor får man kjøpt dette da?[:D]

Sikkert flere steder,men linen factory har i hvertfall:)

damask, slår alt synes jeg!!!! alle butikker har dette iallefall[:D] veldig god den på kid iallefall.

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Høie!!! Har et par jeg kjøpte da vi giftet oss, LOVE them! De har glidelås i enden så dyna ikke detter ut![:D]

hørte deilig ut..hbor kjøpte du dem?

ORIGINAL: Skravlemor

damask, slår alt synes jeg!!!! alle butikker har dette iallefall[:D] veldig god den på kid iallefall.

Det var det jeg brukte før jeg kjøpte egyptisk.Er kresen på sengetøyet mitt[8D]

bommul: stivt
satengvevd bommul: mykere men blir stivere om det er mye trykk på det
damask: mykere og ingen stivhet pga print, da mønsteret er vevd
egyptisk bommul: enda mykere og finner du med 1100 i trådtelling er det suuupermykt og godt

silke: mykt og glatt og perfekt på varme sommerdager

polyester/silke etterligninger fra kid osv: plastic fantastic klamt og ekkelt: styr unna

jeg har mest egyptisk bommul koster litt, men holder en evighet, kjøpes i interiør forretninger[:)]

happy shopping

de har mye bra billig :) silken dems er fantastisk, har to sett, og det steinvaskede lakenet er fantastisk[:D]

ORIGINAL: *SusieQ*

synes sateng blir litt kaldt og klamt mot huden jeg, liker det ikke... Får investere i ekte silke istedet da... hoho! [8D]

sateng er ikke kladt og klamt, det er jo bommul, sateng er vevemåten, dvs bommulen er vevd med de blanke trådene ut
du blander nok med sånn silkelignende polyester crap :P

[:)]

ORIGINAL: lille nuppa

de har mye bra billig :) silken dems er fantastisk, har to sett, og det steinvaskede lakenet er fantastisk[:D]

ELSKER sengetøyet mitt derfra.Var en nytelse å komme hjem fra sykehuset og krype inn i MITT sengetøy igjen[:D]

Jeg bruker heller litt penger på sengetøyet mitt og har færre av de jeg.Det er stor forskjell fra KID sengetøy altså...

ELSKER sengetøyet mitt derfra.Var en nytelse å komme hjem fra sykehuset og krype inn i MITT sengetøy igjen[:D]

Jeg bruker heller litt penger på sengetøyet mitt og har færre av de jeg.Det er stor forskjell fra KID sengetøy altså...

kan ikke sammenlignes [:D]
jobbet 5 år på steen og strøm interiør jeg :P hamstret på sengetøy[8D] så skapet er fullt av egyptisk bommul og silke[:D]

ORIGINAL: *SusieQ*

sateng er ikke kladt og klamt, det er jo bommul, sateng er vevemåten, dvs bommulen er vevd med de blanke trådene ut
du blander nok med sånn silkelignende polyester crap :P

[:)]

Åkeeeeiii! [:D] Sorry, my mistake!

Jeg har helt vanlig sengetøy kjøpt på kid til en slik og ingenting.
Vasker de helt vanlig og putter de i trommelen og de er myke og gode. [:)]

Jeg syns sateng er veldig behagelig jeg[:D]

Høie sateng sengetøy! Love it![:D]
Og elsker at det er glidelås i enden!

Back
Topp