Hvis man faller

IVA

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Jeg er invitert med på både skitur og skøyter i helga. Liker å være aktiv, men hvor skummelt er det hvis jeg faller? På ski skal jeg klare å holde meg på beina med mindre det kommer en himla lang nedoverbakke (er så dårlig på bremsing :P ), men på skøyter kan jeg komme til å falle en del. Bør jeg unngå det? Er 5+1 i dag :)

Det skal en del til før et fall kan skade barnet i magen. Jeg ville tatt en tlf til legen for å høre, men regner med at gravide står på ski og skøyter. Hvis du har pleid å miste tidligere ville jeg styrt unna.

Det skal en del til før et fall kan skade barnet i magen. Jeg ville tatt en tlf til legen for å høre, men regner med at gravide står på ski og skøyter. Hvis du har pleid å miste tidligere ville jeg styrt unna.

Ok! Første gangen jeg er gravid, så jeg aner ikke hva jeg "pleier" :P Det ser ut som det kommer til å bli litt i det kaldeste laget uansett, så får se om det blir.

Da jeg var gravid første gang ramlet jeg flere ganger, det var en glatt og isete vinter. Det gikk heldigvis bra. Jeg ville nokk vært litt ekstra forsiktig istedefor å droppe det :)

Ok! Første gangen jeg er gravid, så jeg aner ikke hva jeg "pleier" :P Det ser ut som det kommer til å bli litt i det kaldeste laget uansett, så får se om det blir.
Jeg datt ned en trapp i uke 12, måtte på legevakten og ta UL for å sjekke. Alt gikk bra, og de sa det skal litt til. Jeg er så redd for å miste at jeg helst holder senga :p Går noen korte turer for å få litt luft de gangene jeg ikke er på jobb, men alle er forskjellige.

Back
Topp