Hvis man er uenig om antall barn

Vi er enige om tre [emoji4]
 
Om jeg ønsker flere, blir det ikke med mannen er beskjeden å få [emoji23]

Nå ønsker jeg ikke flere da. Så problem løst [emoji14]
 
Vi har ei på 3 år nå og er enige om ihvertfall en til etterhvert. Han har alltid ønsket seg maks 2 barn, men jeg ønsker egentlig 3 barn. Men vi er ihvertfall enige om 2 barn så får vi se an økonomien etterhvert når vi har 2 barn så får vi ta opp diskusjonen om vi skal ha nr 3 om noen år. [emoji4]
 
Ingen av oss vil ha fler akkurat nå, men vet at det er opp til meg om vi skal ha nummer 2 da det er min kropp som må gjennom prøverør, bekkenløsning, kvalme.. Men med mindre vi får vite at denne fødselen kun var uhell så tviler jeg sterkt på at noen av oss orker ta sjansen på et prematurt barn til. Har jo gått supert foreløpig med Leah, men orker ikke tanken på å ha barn hjemme om jeg må være lenge på sykehuset med nestemann også. Ille nok med hunden nå, og det er jo ingenting sammenlignet med et søsken hjemme.

Så ja - vi får ta samtalen når vi vet mer og får landet litt etter denne opplevelsen. Men kort fortalt vil begge ha 2, men det er i følge mannen ene og alene mitt valg om det blir eller ei.
 
Vi skulle ha to barn, har et fra før av, ble gravide igjen i mars, oc venter nå både barn nr to og tre [emoji28] tvillinger

DENNE likte jeg!! [emoji23] vi har en fra før. Jeg vil ha 3 barn, mannen 2. Jeg håper derfor på tvillinger neste gang ;-) har du hete tips til hvordan? ;-)
 
Vi er vel enige om at vi tar to, men kanskje en attpåklatt om noen år hvis eggene fremdeles funker da [emoji23]
 
Vi var egentlig enige om at 3 var nok, Så jeg steriliserte meg, Men vi angret i ettertid. Så i januar i år ble jeg refertilisert og 6 uker etter begynte vi prøvingen[emoji3] Ble gravid i første pp og er nå 16 uker på vei[emoji173] Dette er den siste, holder med 4 stk[emoji177]

Oi jeg visste ikke at det var mulig en gang. Gratulerer så mye [emoji254]
 
Oi jeg visste ikke at det var mulig en gang. Gratulerer så mye [emoji254]
Takk[emoji7] Joda, det gjøres privat. Fikk gjort det på Volvat Majorstuen, men er ganske dyrt, men så vel verdt det[emoji173]
 
Jeg hadde 3 fra før han ingen.
Jeg sa det blir 2, eller ingen da jeg ikke ville ha et "enebarn" De andre tre var jo fra 10 år og opp...
Han ble med på den ideen. Men siden vi etterpå ikke brukte prevensjon så er jeg dags ventende med vårt 3.barn sammen. Og nå sier jeg stopp :p
Har våre tøft, og gå gravid med to små, og dårlig form mm...
 
Jeg vil gjerne ha to, han vil gjerne ha en. Foreløbig har vi ingen, og er begge enige om at vi kanskje skifter mening når vi først får en. Så vi finner vel ut av det med tiden, nå må vi se hvor lang tid det i det hele tatt tar å få en.. ;)
 
Mannen kunne hatt et fotballag om han hadde fått bestemt, så her får jeg bestemme. Har nå 3 og det holder [emoji28]
 
Vi er vel enige om at det er vanskelig å bli enige på forhånd :p Gravid med nummer 4 nå... Må ihvertfall ha 5. Kanskje 6... Men da er det stopp altså!! :p
 
Jeg har funnet ut at jeg gjerne vil ha tre, mannen vil ta en om gangen og ikke planlegge for langt frem. Vi får nummer to til høsten, og har funnet ut at vi avventer oppussing av barnerom og eventuelt bytte av bil til etter at vi har blitt enige om vi går for tre eller ikke. Det høres ikke ut som om han vil bli veldig vanskelig å overtale, siden han er så med på å avvente - hadde han vært bestemt på at vi stopper etter to, så er det jo ingen grunn til å utsette verken oppussing eller bil.
 
Mannen min har en fra før meg,ble får som 17åring. Vi venter vår felles nr.2 så hans nr.3. Han føler seg ferdig, å det gjør ikke eg [emoji28] eg går gravid nå med en sterk følelse av at dette ikke er siste gang. Så vi får se va tiden bringer, klarer sikkert overtale han om et par år, er fortsatt ung(25) :)
 
Her endrer tallet seg etterhvert :p
Mannen var fornøyd med en, fikk han med på en til, nå planlegger vi nr.3 :)
 
Mannen min har 2 barn fra før, og vi har ett sammen. Han syns 3 er nok, men jeg har jo egentlig hatt lyst på 3 selv så skulle gjerne hatt værtfall ei/en liten til.. Får se.. Er utrolig glad for at vi i det hele tatt fikk til 1 sammen så da går det fint :)
 
Vi ønsker oss to, men jeg vet ikke om jeg vil føle meg ferdig etter to. Det vil tiden vise. Vi blir nok alltid enige.
 
Vi har 1 og venter nummer 2. Han håper dette er tvillinger og ønsker så mange barn som mulig. Jeg syns det er nok med 3 og jeg er 32 år nå og ønsker ikke å være sååå gammel når jeg får nummer 3. Så vi får se.
 
Jeg er klar for nr 3, mannen er ferdig. Det er enda sårt for meg, men jeg ville aldri tvunget ham til å bli med på et barn til. På ferie ja, men på ansvaret med å ha et barn- nei ;) Vi var egentlig enige om 2, men så er det jeg som har endret meg, så det skal tas med i miksen også. Tror det er vanskelig å bli enige om man er så grunnleggende uenige.
 
Back
Topp