Hvis man drar tidlig hjem..

lillespire1234

Flørter med forumet
Hvis man drar tidlig hjem etter fødsel. Må man da dra tilbake til sykehuset man fødte på for blodprøven som skal taes cirka 48 timer etter? Eller kan det taes på legekontoret i kommunen?

Aner ikke, men her i byen gjør man det på sykehuset. Men de fleste som føder her bor bare en time unna max...

Aner ikke, men her i byen gjør man det på sykehuset. Men de fleste som føder her bor bare en time unna max...

Spørs veldig på trafikken her. Men kan fort gå 1,5 time til sykehuset. Tenker mer på å dra raskere hjem i disse tider. Men hvis vi må til sukehuset så tror jeg det er større sjanse for at jeg blir der.

Her må prøven ras på sykehuset og dermed må alle bli på barsel om de vil ta screeningprøvene. De tar ikke inn pasienter til sykehuset etter hjemreise for å ta dem. Synes det er greit for å forhindre spredning av viruset

Sniker fra juli - hælprøven tas på sykehuset fkk jeg besked om. Vi kjører innom for det siden jeg skal hjem så fort som mulig

Her sa jordmora mi at den tas på sykehuset, men at det fortsatt er fullt mulig å dra hjem og heller komme tilbake for den. Jeg gjør nok det, siden jeg ikke har lyst til å være så lenge på sykehuset når ikke mannen får være der med oss.

Sniker fra mai (men kan vel fort komme inn hit siden jeg har termin 1 mai.. ). Tror det varierer fra plass til plass. Vi bor 2,5 time unna sykehus og prøven bruker kun å tas på sykehus, men jordmor her i kommunen mente at det måtte gå an å ta prøven her når de anbefaler så tidlig hjemreise som mulig.

Back
Topp