hvis man betaler

*Bianco*

Forumet er livet
årsavgiften til bil 10 dager etter forfall (noen som har gjort det)??blir det mye purring?er det noe vits å ringe dem å spørre om det eller er det ingen vits?

tror ikke de gjør noe før etter 14 dager,men er ikke sikker.

ok mem tror du det er greit å ringe dem å opplyse om det?så de vet det?

jeg hadde bare betalt og latt det gå sin gang.De sender nok enda en regning om de er misfornøyd med beløpet.

Pleier å stå " se bort ifra denne regningen om du har betalt siste 14 dager" på purringer.

ok men kan man ringe dem å spørre dem om det er "greit"?vil ikke ha de rentene de opererer med!SVINDYRT

[8D]

hehe,det kan du IKKE.Likt for alle,huske å betale i tide neste gang[:D]

ORIGINAL: GuttasMamma!

ja men det er ikke så enkelt fordi man kan ikke forutse permiteringer og oppsigleser

Ifjor så betalte jeg årsavgifta samme dag som regningen gikk ut.. Men det ble ikke registrert før dagen etter på.. Å jeg fikk pokker meg en regning på renter.. Var ikke rare greiene men husker jeg reagerte sånn på hvor teit det var [&:][:'(] (mener å huske at det var årsavgifta vertfall)

Betalte faktisk årsavgifta i går.. 23 dager før den går ut, så er jeg vertfall sikker på at de har pengene i tide [8D]

ORIGINAL: *Bianco*

ja men det er ikke så enkelt fordi man kan ikke forutse permiteringer og oppsigleser

nei,men det kan desverre ikke de heller.Ring neste gang i forkant og få utsatt regningen litt,det pleier å gå bra tror jeg[:)]

ORIGINAL: *Bianco*

nei,men det kan desverre ikke de heller.Ring neste gang i forkant og få utsatt regningen litt,det pleier å gå bra tror jeg[:)]

det skjønner da jeg[:)]
ringe neste gang?hva mente du med det?forfallsfristen er den 20 mars så det har ikke forfalt enda

jeg hadde bare betalt og latt det gå sin gang.De sender nok enda en regning om de er misfornøyd med beløpet.

Pleier å stå " se bort ifra denne regningen om du har betalt siste 14 dager" på purringer.

Jeg ringte strømselskapet ang strømregningen for den var så høy.. Jeg lønning noen dager etter forfall, så ringte for å spørre om det gikk bra at jeg betalte noen dager senere. Det var det, men da fikk jeg ny regning med forsinkelsesrenter.. Djises, som om regninga ikke var dyr nok fra før[8D][&o]

Back
Topp