hvis man bare jobber 3.hver helg... (Helsevesenet)

15 - 17% tror jeg. Komme litt ann på lengden på vaktene og om man har med eller uten fredagen. 

Dunn skrev:
15 - 17% tror jeg. Komme litt ann på lengden på vaktene og om man har med eller uten fredagen. 

jeg har en helg med og en uten fredagen... 
bare regner på hva jeg da får utbetalt pluss 1 barnetrygd og full kontantstøtte, hvis jeg ber om permisjon fra dag og kveldsvakter når den lønna permisjonen er over... 

Da tror jeg den er ca. 17%. 

Jeg skal også gjøre det slik. Ha permisjon uten lønn etter endt permisjon noen månder. Men jeg kommer til å ta litt ekstra vakter når det passer. 

Dunn skrev:

Jeg skal også gjøre det slik. Ha permisjon uten lønn etter endt permisjon noen månder. Men jeg kommer til å ta litt ekstra vakter når det passer. 

Brutto tror jeg at jeg lander på litt over 10.000 med kontantstøtta og barnetrygden... 
Selve lønna blir rett under 5000 brutto.. men så havner jo gubben i skatteklasse 2 hvis jeg tjener under et eller annet beløp jeg ikke husker eksakt akkurat nåh....

I tillegg har gubben bytta jobb og går opp 7000 netto i mnd i lønn så kanskje det går an da.... 

9,9% har jeg jobber lørdag og søndag 5 og 5,5 time vær 3 helg

Dollface skrev:

Dunn skrev:

Brutto tror jeg at jeg lander på litt over 10.000 med kontantstøtta og barnetrygden... 
Selve lønna blir rett under 5000 brutto.. men så havner jo gubben i skatteklasse 2 hvis jeg tjener under et eller annet beløp jeg ikke husker eksakt akkurat nåh....

I tillegg har gubben bytta jobb og går opp 7000 netto i mnd i lønn så kanskje det går an da.... 

Gjør mannen det om kvinnen tjener lite? Det har ikke jeg tenkt på. Vi gjør det for vi ikke får bhg. plass før i August og permisjon ferdig i Mai. 

Jeg hadde jobb hver 3. helg og hadde 23 % stilling... går på antall timer... Jeg hadde tilsvarende 1 vakt i uka (hadde 3 vakter pr arbeidshelg) - 8,1 time pr uke tilsvarer 23 %

Så eksempelvis om du jobber 5 vakter på 6 uker - og vaktene er 8 timer så har du en stillingsprosent på ca 18-19 % (6,6 t pr uke).

Dunn skrev:

Dollface skrev:

Dunn skrev:

Gjør mannen det om kvinnen tjener lite? Det har ikke jeg tenkt på. Vi gjør det for vi ikke får bhg. plass før i August og permisjon ferdig i Mai. 

Ja, hvis årsinntekten til den ene GIFTE parten er under et visst beløp (husker ikke eksakt) så kan den andre lignes i klasse 2... Det går ikke automatisk altså, man må ordne det selv.. Og innebærer et skattelette på ca 10.000 kr i året...  Ikke all verden, men noe er det jo :) 
Vi gjorde det det siste året jeg gikk på skolen, da hadde jeg ingen inntekt så han lignet i klasse 2 da selvangivelsen kom.. på den måten fikk vi igjen litt ekstra på skatten.. han hadde jo trukket som klasse 1 hele året...

Jeg hadde en gang en 25 % stilling som var arbeid hver 3 helg, + noen timer en onsdag formiddag hver 12 uke. Gidder ikke regne på hvor mange prosent det ville blitt uten den onsdagen.

En helgejobb jeg hadde så hadde jeg 21% der jeg jobbet fredag, lørdag og søndag hver 3.helg - 7,5 og 8 timers vakter. Den andre helgejobben jeg har hatt jobbet jeg kun lørdag og søndag hver 3.helg - 7,5 og 8 timers vakter og hadde da 14% stilling. Håper det hjelper :) Kommer som sagt an på hvor lange vakter :)

Jeg jobber hver 3.helg i hj.spl og har 16,8%.

på gamle jobben så hadde jeg hver 3 helg. det va 14 % eller noe.
hatt mange helge stillinger
Så fikk jeg nye fast stilling på 25 % annenvær helg og en stilling i tilegg fast tirsdag og annenhver ons.

Back
Topp