-Lilletrille- Forumet er livet Aprillykke 2016 2 Feb 2011 #1 .....sletter meg, blir alt jeg har skrevet slettet da?? (slapp av....skal ikke slette meg, bare lurer på svaret......)[8D]
.....sletter meg, blir alt jeg har skrevet slettet da?? (slapp av....skal ikke slette meg, bare lurer på svaret......)[8D]
T TinaL Forumet er livet 2 Feb 2011 #2 Alt du har skrevet blir slettet da ja :) Men om noen har quotet det du har skrevet står det fortsatt da :) Nei du skal ikke slette deg ;p
Alt du har skrevet blir slettet da ja :) Men om noen har quotet det du har skrevet står det fortsatt da :) Nei du skal ikke slette deg ;p
-Lilletrille- Forumet er livet Aprillykke 2016 2 Feb 2011 #3 ORIGINAL: lillebebis Alt du har skrevet blir slettet da ja :) Men om noen har quotet det du har skrevet står det fortsatt da :) Nei du skal ikke slette deg ;p Okey[:)] Nei skal ikke slette meg, ikke enda hvertfall..... Kanskje jeg skal slette meg og starte på ny men da tror vel alle jeg er et troll hehe[:D]
ORIGINAL: lillebebis Alt du har skrevet blir slettet da ja :) Men om noen har quotet det du har skrevet står det fortsatt da :) Nei du skal ikke slette deg ;p Okey[:)] Nei skal ikke slette meg, ikke enda hvertfall..... Kanskje jeg skal slette meg og starte på ny men da tror vel alle jeg er et troll hehe[:D]