Hvis jeg tenker hardt nok... (bilde innlegg 4)

Molly80

Forumet er livet
... på at Mattis legger seg ned i senga, brer over seg dyna og putter inn smokken... tror dere han gjør det??? [;)]

...etter at han lærte seg å sitte og reise seg opp har senga blitt rasert hver kveld, som en lekegrind! Sove er oppskrytt!

(bilder i innlegg fire)

Verdt ett forsøk kanskje,men jeg tviler på at det funker [8D]

Emil har hatt sin første oppvåkning- helt etter timeplanen, nå sover han igjen [:)]

Han bredde ikke over seg, men sovna faktisk.. skal laste opp bilde, så skal dere få se hvordan...

ehterg: får han snudd seg da? Mattis sliker å ligge litt på sida og litt på ryggen.. så han må nesten kunne gjøre det, hvis ikke vil jeg ikke kjøpe en sånn.. og hvor har du kjøpt forresten..?

Kom inn på rommet nå.. Mattis har det med å være aktiv, for så å sovne omtrent i svevet...  og som sagt så må han ommøblere hele senga hver kveld. Her er vel et eksempel på det...

Kom inn på rommet hans og skjønte vel at her var det noe som ikke stemte helt (ommøblert i senga har han også gjort)

*borte*

Og det var sant [:D]

Så grom atte.. men mammen måtte snu han og bre over dyna da!

Hihihi.[:D] Så søtt!

Frida romsterer fælt til leggetid hun også, men raserer ikke senga ennå da..[;)] Hun er mer der at hun ruller seg over på magen, finner ikke helt posisjonen, kommer seg ikke tilbake og får panikk og roper!

Så grom da
Ps. sånn pysj har Einar og[:D]

Søten

aaaaaw, nydelige Mattis!!

husker de tidene da jeg kunne finne Herman også rundt omkring i senga, but those days are gone! her også har vi sånn pose med seler - og den funker som bare rakkeren. han bruker den både på natta og om dagen.

Akg: Kjøpte den nettopp i str. 80.. men den er jaggu nesten liten alt [8D]

Tigerbeist ([:D][:D]): Men får han flytta seg mye da, Mattis liker å ligge litt på magen og litt på sida om natta.. får han rørt seg litt liksom? Og hvor har du kjøpt det?

ORIGINAL: Molly80

Akg: Kjøpte den nettopp i str. 80.. men den er jaggu nesten liten alt [8D]

Tigerbeist ([:D][:D]): Men får han flytta seg mye da, Mattis liker å ligge litt på magen og litt på sida om natta.. får han rørt seg litt liksom? Og hvor har du kjøpt det?

[:@]

[8D]

Han får ikke flytta seg mye, nei. Men klarer å flytte seg såpass at han får trykt nasa inn i sengekanten, og han klarer å ligge litt på sida også. Jeg grudde meg kjempemasse til å ta den i bruk, men han har ikke protestert i det hele tatt. Ser ut som om han kanskje liker det litt? Litt trygt og godt, kanskje? Han sover ivertfall bedre I den enn Uten den da, kan si såpass [:)]

Jeg har den fra BabyDan, kjøpte den på en babycare butikk her, men de har den nok i alle babybutikker som fører BabyDab (og det gjør vel stort sett de fleste[8D]) Kosta rundt femhundre kroner ja, husker ikke helt.

så søt da..artig når de begynner å gjøre om i senga..hehe..

Takk for svar om pose!
Kjenner jeg er litt skeptisk fordi Mattis ruller seg over på magen når han styrer med magen om natta (styrer ikke sånn som før, men har vært endel nå i det siste når han styrer med tenna), da får han sove igjen. Også legger han seg på siden igjen senere... så han må kunne klare det om jeg skal ha en sånn pose til han. Men kan jo dra å se på de da!

Raringen...

Slekter på mor si ja [;)][8D]

ORIGINAL: Tanketrollet

Raringen...

[8D] Hva vet du om mine sovevaner?? [8|] Tulletrøll!

Raringen...

å, har du ikke fått beskjed om det skjulte kameraet jeg har fått noen til å sette opp?? [8|]

Raringen...

å, har du ikke fått beskjed om det skjulte kameraet jeg har fått noen til å sette opp?? [8|]

du har virkelig for lite å gjøre... [8D]

skru på paradice hotell eller noe slikt i stedet, litt billigere!

neida, mannen din gjorde det gratis han [8D]

neida, mannen din gjorde det gratis han [8D]

liker ikke helt at du har "omgang" med min kjære.. [8D]

Back
Topp