HVis jeg skulle finne på tanken å bli gravid igjen:

monicabebe

Forumet er livet
Så så jeg sånn ut et par uker før fødsel. Jada! Vil vel ikke gjenta det!

Sånn er jeg mer til vanlig:

Uvandt å se deg slik. Alltid sett seg som slank[:)]

Wow for en forskjell.[:)] Kan ikke si jeg gleder meg til etter fødselen å begynne å kjempe med de forbaska kiloene. Blææh. Men men jeg raser alltid opp i vekt i svangerskapene jeg så jeg har vel ikke noe valg. Trøster meg med at det nå er siste gangen. Hehe. Så jeg overlever vel[:D]

ha, ha, du er nå herlig uansett, men jeg skjønner hva du mener.. jeg ser ut som på før-bildet ditt uansett jeg

ORIGINAL: ajasto

Wow for en forskjell.[:)] Kan ikke si jeg gleder meg til etter fødselen å begynne å kjempe med de forbaska kiloene. Blææh. Men men jeg raser alltid opp i vekt i svangerskapene jeg så jeg har vel ikke noe valg. Trøster meg med at det nå er siste gangen. Hehe. Så jeg overlever vel[:D]

Jada...klart det går bra. Og for meg var det egentlig ikke vekten som var det verste. Men var søvnløs, tung og sliten. Det var verre. Men må jo bare le av alt det vannet og hvor annerledes jeg så ut!

Lykke til til deg, ajasto!

sorry.. [:D]  jeg synes du kler best å ikke være fylt med vann..[;)]

ORIGINAL: lenemor

ha, ha, du er nå herlig uansett, men jeg skjønner hva du mener.. jeg ser ut som på før-bildet ditt uansett jeg

Det gjør du IKKE. Du er søt og pen og har ikke fødetryne til vanlig. Man ser liksom helt annerledes ut akkurat rundt fødsel.

Back
Topp